تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820123662




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احداث تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه همدان، نیازمند کار کارشناسی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: احداث تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه همدان، نیازمند کار کارشناسی است همدان- ایرنا - فرماندار همدان گفت: ایجاد تقاطع غیرهمسطح در میدان سپاه همدان نیازمند کار کارشناسی است.


به گزارش ایرنا ˈعلی تعالیˈ روز دوشنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان همدان افزود: با توجه به اینکه احداث پل ها و زیرگذرها نیازمند هزینه است باید این طرح ها با کار کارشناسی انجام شود تا پس از تکمیل طرح مشکلات جانبی ایجاد نشود.
وی اضافه کرد: مشاوران این طرح باید با مسوولان مرتبط نشستی را برگزار کنند و پس از ارایه طرح، نظر کارشناسی همه مدیران را در اجرای آن مورد توجه قرار دهند تا به گزینه اصلی و مورد نظر برسند.
وی در ادامه از استقرار خودرو برای ایاب و ذهاب خانواده زندانیان همدان در میدان مرکزی شهر تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه زندان همدان خارج از شهر بوده و خانواده این زندانیان در رفت و آمد با مشکلاتی مواجه هستند، استقرار خودرو برای انجام ایاب و ذهاب آنان ضروری است.
فرماندار همدان اظهار کرد: در راه اندازی این خودروها باید بر نرخ گذاری و بیمه مسافران نیز توجه شود چراکه خانواده های زندانیان در تنگناهای اقتصادی و معیشتی قرار دارند و باید به آنان کمک شود.
معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری همدان نیز گفت: در اجرای تقاطع های غیر همسطح باید از نظرات کارشناسان بهره گرفته شود و با ارایه طرح در شورای ترافیک نظرات مدیران اعمال شود.
ˈمحمد علی محمدیˈ افزود: مدیران و یا کارشناسان دستگاه های اجرای نظرات کارشناسی خود را در بحث های انتظامی، محیط زیست و اجتماعی مطرح کنند تا این طرح با جامعیت کامل به مرحله اجرا درآید.
در حال حاضر احداث تقاطع های غیر همسطح بعثت و بلوار آیت الله نجفی در شهر همدان در دست اجرا است.
7523/576



20/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن