تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821331511




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیگیری های خبرنگاران منجر به تحرک در سیستم مدیریتی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پیگیری های خبرنگاران منجر به تحرک در سیستم مدیریتی می شود بروجرد - ایرنا - سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد گفت: پیگیریهای خبرنگاران در سوژه ها و حوزه های مختلف، باعث ایجاد تحرک در سیستم مدیریتی مدیران دستگاههای اجرایی می شود.


به گزارش ایرنا ، ˈرضا آریاییˈ روز دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی بروجرد افزود: برخی خبرنگاران در شهرستان پیگیر پروژه های در دست احداث و مطالبات مردم هستند که نشان از تعهد آنها به رسالت خبرنگاری است.
وی اضافه کرد: نقش خبرنگاران در انتقال اخبار و مطالب بر کسی پوشیده نیست که با قلم توانای خبرنگاران گاهی یک خبر کم اهمیت ، پر اهمیت جلوه می دهد و در آینده و تصمیم گیریهای مسوولان موثر است.
وی به گستردگی حوزه کار خبر و رسانه اشاره کردو افزود: رسانه ها می توانند هر مطلبی را به بیننده یا شنونده منتقل نمایند و خبرنگاران در حرفه خود به درجه ای می رسند که خودشان مفسر اخبار می شوند.
وی تاکید کرد: بیان سریع مشکلات در حوزه های مختلف توسط رسانه ها می تواند باعث بهره وری از امکانات دولت برای حل مشکلات شود.
وی در ادامه خواستار استفاده بیشتر از مساجد برای فعالیتهای فرهنگی شد و افزود: مساجد که خواستگاه و کانون انقلاب اسلامی است، متاسفانه تنها در ماه مبارک رمضان پر رونق هستند که با توجه به نقش مساجد در آگاهی بخشی و بیداری مردم، باید از این ظرفیت دینی استفاده بیشتری برد.
7189/542



20/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن