تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820772333




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکل توليد با ارائه ارقام اندک برطرف نمي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ مرداد ۱۳۹۳ (۱۱:۳۸ق.ظ)
مشکل توليد با ارائه ارقام اندک برطرف نمي‌شود يک عضو انجمن توليدکنندگان فولاد با بيان اينکه حوزه فولاد شديداً با مشکل کمبود مواد اوليه روبه رو است، گفت:دولت بايد براي مشکل بازپرداخت تسهيلات بانکي توليدکنندگان تدبير مناسبي را به کارگيرد.
به گزارش خبرگزاري موج، رضا شهرستاني با اشاره به اينکه اوضاع اين روزهاي بخش توليد کشور با واريز ارقام اندک آن هم در قالب يارانه مرتفع نخواهد شد، اظهارداشت: در حال حاضر کمبود تقاضا در حوزه محصولات فولادي وجود دارد که اين موضوع باعث شده تا توليدکنندگان نتوانند براي تأمين سرمايه در گردش خود به نقدينگي مورد نياز دست پيدا کنند.
وي با بيان اينکه اين روزها توليدکنندگان با حراج توليدات اقدام به پرداخت بدهي هاي خود مي کنند، افزود: دولت بايد براي مشکل بازپرداخت تسهيلات بانکي توليدکنندگان تدبير مناسبي را به کارگيرد و فقط به فکر ارائه مبالغ آن هم تحت عنوان يارانه نباشد.
اين عضو انجمن توليد کنندگان فولاد با اشاره به اين مطلب که حوزه فولاد شديداً با مشکل کمبود مواد اوليه روبه رو است، تصريح کرد: قيمت قراضه آهن براي توليدکنندگان افزايش يافته و همين امر توليد شمش را فاقد صرفه اقتصادي نموده و فقط توليد آهن اسفنجي داراي توجيه اقتصادي شده است.
شهرستاني به مکاتبات مستمر توليدکنندگان فولاد با مسئولان دولتي براي حل مشکلات خود اشاره کرد و گفت: هنوز براي فعاليت هاي عمراني بودجه اي در نظر نگرفته شده است که همين امر حجم مشکلات توليدکنندگان فولاد را افزايش داده است.
وي ضمن بيان اين مطلب که با وجود آزادي صادرات محصولات فولادي توليدکنندگان اين بخش نمي‌توانند در عرصه بين المللي به نتايج مثبتي در فروش محصولات خود دست پيدا کنند، افزود: قيمت تمام شده محصولات فولادي ايران در مقايسه با ساير کشورها بسيار بالا است و اين موضوع براي صادرکنندگان مشکل زا است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن