تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805646449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گلستان روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری میزبان مسابقات قرآنی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: گلستان روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری میزبان مسابقات قرآنی است گرگان - ایرنا- مسابقات قرآنی ویژه کارکنان صنعت آب و برق و نیز قوه قضاییه استان گلستان طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری به میزبانی شهرستان گرگان برگزار می شود.


دبیر شورای فرهنگی آب منطقه ای گلستان روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: دهمین دوره مسابقات قرآنی ویژه کارکنان، همسران و دانشجویان صنعت آب و برق استان روز سه شنبه هفته جاری در حسینیه دزیانی های شهرستان گرگان برگزار می شود.
حجت الاسلام ˈنورعلی دیلمˈ اضافه کرد: این رقابت ها با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در رشته های مفاهیم، حفظ، قرائت، زبان آموزی قرآن و تحقیق موضوعی در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می شود.
به گفته وی نفرات برتر این رقابت ها به مرحله کشوری مسابقات قرآنی کارکنان صنعت آب و برق کشور که مهر سال جاری برگزار می شود، راه می یابند.
صنعت آب و برق گلستان شامل شرکت های آب منطقه ای، آب و فاضلاب شهری و روستایی و توزیع نیروی برق استان است.
از سوی دیگر معاون فرهنگی دادگستری گلستان نیز روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مرحله استانی سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان قوه قضاییه چهارشنبه این هفته ( 22 مرداد ) در گرگان برگزار می شود.
ˈیوسفعلی عمرانیˈ اظهار کرد: دراین مسابقات نفرات برتر مرحله شهرستانی که شامل 140 نفر هستند در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل، تفسیر و مفاهیم قرآن کریم و در دو گروه آقایان و بانوان با یکدیگر رقابت می کنند.
نفرات برتر این رقابت ها به مرحله منطقه ای مسابقات قرآنی قوه قضاییه که با شرکت استان های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی، به میزبانی گلستان برگزار می شود، راه خواهند یافت.
معاون فرهنگی دادگستری گلستان هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج سبک زندگی قرآنی عنوان کرد و افزود: جامعه قرآنی به عنوان یکی از قشرهای مهم جامعه برای بالا بردن سطح اطلاعات علمی و دستیابی بیشتر به آموزه های این کتاب الهی نیازمند شناخت استعدادها و توانایی های خویش است که یکی از راه های ارتقای این شناخت، ایجاد حس رقابت سالم و در سایه برگزاری مسابقات است.
وی تکریم جامعه قرآنی را از دیگر اهداف برشمرد و گفت: قرآن آموزان و فعالان این عرصه در هر جایگاه و مقامی مورد تکریم بوده و باید به عنوان الگو به جامعه معرفی شوند.
عمرانی با بیان اینکه قرآن به عنوان معتبرترین سند هدایت بشریت مطرح است، همچنین اظهار کرد: به منظور شناسایی و ارتقای دانش قرآنی کارکنان دادگستری های استان، شناسنامه قرآنی ویژه هر یک از آنان در دست تدوین است که با تکمیل این بانک اطلاعاتی برنامه های آموزشی ویژه افراد در سطوح مختلف تدوین و اجرا خواهد شد.
وی گلستان را یکی از استان های پیشرو در اجرای برنامه های فرهنگی و قرآنی بیان کرد.
همچنین مرحله مقدماتی بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و نهج البلاغه شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان برگزار شد.
ˈعلیرضا سلیمیˈ معاون فنی و عملیاتی منطقه ،هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج فرهنگ قرآنی بین کارکنان و خانواده های آنان توصیف کرد.
در این دوره از مسابقات در مجموع 50 نفر از کارکنان و خانواده های آنان در رشته های ترتیل، قرائت (تحقیق)، فصیح خوانی، حفظ، تفسیر، نهج البلاغه و اذان شرکت کردند.
601



20/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن