تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815285474




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کیفیت سرقت از منزل در پایتخت بالاست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کیفیت سرقت از منزل در پایتخت بالاست تهران- ایرنا- رییس پلیس آگاهی نیروی انتظامی اعلام کرد: از آنجایی که شهروندان در تهران اقلام و دارایی های نقدی بیشتری در منزل نگهداری می کنند، سرقت از منزل در تهران قابل توجه تر از سایر استان هاست و کیفیت سرقت برای سارقان در پایتخت بهتر است.


به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، سردار محمدرضا مقیمی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: اموال گرانقیمت در منزل شامل تابلو فرش های ابریشمی، گوشی های تلفن همراه، دوربین های فیلمبرداری و تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی است که اگر این اموال شماره سریال داشته باشند زمانی که بعد از سرقت به دست مالخر می رسد از جهت پلیس آگاهی قابل کشف تر از اموالی است که شماره سریال ندارند.
وی ادامه داد: متاسفانه امروزه منازل تبدیل به صندوق امانات یا بانک شده است و مردم عمده سرمایه خود را در منزل نگهداری می کنند.
مقیمی گفت: عمده اموال قیمتی که در منازل یافت می شود سکه، طلا و ارز است و سارقان برای سرقت از منزل به دنبال کالاهای حجیم یا سنگین نیستند بلکه کالاهای سبک را که از جمله طلا، سکه و ارز است برای سرقت انتخاب می کنند.
رییس پلیس آگاهی نیروی انتظامی اظهار داشت: سارقان می دانند که مردم اموال قیمتی خود را در کجای منزل پنهان می کنند آنها می دانند که در هنگام سرقت باید یک اتاق مشخص و یا داخل کمدها را بگردند نه تمام قسمت های منزل را به همین دلیل باید با اقدامات پیشگیرانه و افزایش سطح آگاهی مردم این گونه جرایم را کاهش دهیم.
اجتمام(3)**9105**ل.الف.ی**1436



20/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن