تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818781773




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روز خبرنگار بیانگر رسالت خبرنگاران برای انعکاس دلسوزانه مشکلات است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: روز خبرنگار بیانگر رسالت خبرنگاران برای انعکاس دلسوزانه مشکلات است بیجار - ایرنا - نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: نام گذاری روز شهادت شهید صارمی به عنوان روز خبرنگار بیانگر رسالت بزرگ خبرنگاران برای انعکاس دلسوزانه مشکلات و تلاش صادقانه در کار است و مهمترین آن نیز رساندن صدای مردم مناطق محروم به گوش مسوولان است.


به گزارش ایرنا، سید محمد بیاتیان شامگاه یکشنبه در نشست با خبرنگاران شهرستان بیجار به مناسبت روز خبرنگار افزود: دنیا امروز گرفتار دستگاه های دروغ پراکنی غرب و وابسته به دستگاه های امنیتی شده است و غربی ها درصدد هستند مردم را از وقایع جهان دور نگهدارند و یا در راستای اهداف مورد نظر خویش هدایت نمایند.
وی گفت: استکبار به این نتیجه رسیده است، کارهایی که قلم و رسانه می تواند برای تحقق اهداف با کمترین هزینه انجام دهد، هیچ نیروی نظامی نمی تواند انجام دهد.
نایب رییس کمیسیون صنعت، معدن و تجارت به تشریح تفاوت جنگ نرم و دیگر جنگ های میدانی و سخت پرداخت و گفت: دشمن اهداف بلند مدتی برای کشورهای مسلمان با سوء استفاده از توان رسانه ای و شبکه های ماهواره ای دارد که مهمترین آنها هویت زدایی از جوانان است و بهترین راه مقابله نیز کاز فرهنگی و آگاهسازی است.
وی به نقش رسانه ها برای تنویر افکار عمومی به منظور مقابله پایدار و مستمر با انحرافات و حفظ اصالت ها و بنیان های فرهنگی، دینی، اجتماعی و خانوادگی اشاره کرد و گفت: صداقت در کار و انعکاس واقعیات بدور از هرنوع جانبداری و دیدگاه خاص، موجب گرایش و جلب اعتماد مردم به رسانه خواهد شد.
بیاتیان با اشاره به ضعف دستگاه های اجرایی در خصوص برقراری ارتباط بیشتر با رسانه ها افزود: انتظار و اقبال عمومی از رسانه ضمن انتقاد سازنده، این است نسبت به اطلاع رسانی در خصوص فعالیت های عمرانی و محرومیت زدایی در سطح شهرستان، توجه بیشتری صورت گیرد.
در این دیدار دو ساعته خبرنگاران نیز به بیان مسائل پیش رو و لزوم حضور و پیگیری بیشتر امورات شهرستان بیجار از سوی نماینده مردم پرداختند.ک/2
5337350



20/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن