تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803942407




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اکتشاف معدن از برنامه های اولویت دار در استان کرمان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اکتشاف معدن از برنامه های اولویت دار در استان کرمان است کرمان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان، اکتشاف معدن را از برنامه های جدی و اولویت دار این سازمان و استان اعلام کرد.


به گزارش ایرنا، ˈمحمود سلطانی زادهˈ روز یکشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کرمان از اجرای برنامه جدید اکتشاف در 33 هزار کیلومتر مربع از مناطق دارای ذخایر معدنی استان خبر داد.
وی بیان کرد: این وسعت از طریق مزایده به شرکت های توانمند بخش خصوصی واگذار می شود.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: اکتشافات تکمیلی از برنامه های اولویت دار حوزه صنعت و معدن استان کرمان است تا بتوانیم استان را که به بهشت معادن شهرت دارد، همچنان بهشت معادن نگه داریم.
وی اظهار کرد: هم اکنون آنچه در حوزه معدن در استان کرمان وجود دارد مربوط به حداقل 40 سال قبل است و باید در حوزه معدن و اکتشافات جدید در این استان گام های مهمتری را برداشته و طرح های مهم و جدیدی را براساس سند توسعه صنعت و معدن تعریف کنیم.
وی گفت: صنعت در استان به اندازه کافی تعریف شده و باید به توسعه معادن توجه شود زیرا توسعه استان از این منظر محقق خواهد شد.
وی حوزه صنعت، معدن و تجارت را دارای گستره و فراگیری زیاد دانست و ادامه داد: مسیر توسعه استان کرمان از راه توسعه صنعت و معدن عبور می کند.
سلطانی زاده با تاکید بر این که 40 درصد تولید ناخالص داخلی در حوزه صنعت، معدن و تجارت است، گفت: بخش های مختلفی زیرمجموعه سازمان صنعت، معدن و تجارت وجود دارند که مدیریت و راهبری هرکدام از آنها وقت و انرژی فراوانی را به خود اختصاص می دهد.
وی با اشاره به تلاش موثر دولت تدبیر و امید در کاهش نرخ تورم طی یک سال گذشته، گفت: دولت معتقد است کنترل نقدینگی در جامعه یکی از عوامل موثر کاهش و کنترل نرخ تورم بوده است.
وی توجه به تولید را یکی دیگر از سیاست های دولت در بخش اقتصادی برشمرد و افزود: کمبود نقدینگی یکی از مشکلات واحدهای تولیدی موجود به شمار می رود که
رفع آن در دست پیگیری است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان بیان کرد: تامین نقدینگی مورد نیاز واحدهای تولیدی به افزایش تولید، رونق چرخه اقتصادی کشور و رفاه جامعه منجر می شود.
وی اضافه کرد: کارهای مختلف و اقدامات مهمی در این مدت از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان انجام شده که باید در فرصت های مناسب برای مردم اطلاع رسانی شود.
سلطانی زاده با قدردانی از تلاش های خبرگزاری جمهوری اسلامی در انعکاس اخبار و رویدادهای حوزه صنعت، معدن و تجارت، گفت: ایرنا یکی از واحدهای پرتلاش در حوزه انعکاس اخبار است که به دور از حاشیه به انجام وظیفه اصلی و حرفه ای خود می پردازد.
وی تاکید کرد: از انتشار گزارش های تحلیلی درباره مشکلات حوزه صنعت، معدن و تجارت استقبال می کنیم.
سرپرست خبرگزاری جمهوری اسلامی استان کرمان نیز در این نشست گفت: این خبرگزاری با سابقه بیش از 80 سال فعالیت حرفه ای در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه، اطلاع رسانی از همه ارکان نظام بویژه دولت را وجهه همت خود قرار داده است.
ˈرسول محمدحسنیˈ، اخلاق مداری و انجام کار حرفه ای را دو شاخص فعالیت خبری در دوره جدید ایرنا ذکر کرد و افزود: خبرگزاری جمهوری اسلامی طی یک سال گذشته در راستای اهداف دولت تدبیر و امید، تولید و انتشار اخبار با رویکرد ایجاد وحدت و وفاق سیاسی و امید و نشاط در جامعه را دنبال کرده است.
وی انعکاس خدمات دستگاه های اجرایی در کنار رصد مسائل و مشکلات مردم و جامعه را از وظایف حرفه ای ایرنا برشمرد و گفت: این خبرگزاری تلاش می کند ارتباط بین مسوولان و رسانه ها را از حالت یک سویه و صرف ارایه گزارش عملکرد یا انتشار گزارش های غیرکارشناسی به ارتباطی دوسویه تبدیل کند.
وی افزود: در این نوع ارتباط، پرداختن به موضوعات مختلف حوزه های خبری با نگاه واقع بینانه و علاج جویانه صورت می گیرد.
سرپرست ایرنا مرکز کرمان تاکید کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه رسمی نظام بر مبنای همراهی با مسوولان و همگامی با مردم به انجام رسالت خطیر خود می پردازد.ک/2
7440/8154



19/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن