تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819405621




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنگره سرداران و هشت هزار شهید گیلان باید هرچه باشکوهتر برگزار شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کنگره سرداران و هشت هزار شهید گیلان باید هرچه باشکوهتر برگزار شود رشت- ایرنا- معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با تأکید بر ضرورت هرچه بهتر و باشکوهتر برگزار شدن کنگره سرداران،امیران و هشت هزار شهید استان،خواستار همراهی ها و مشارکت همه دستگاههای اجرایی استان در این زمینه شد.


به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان به ایرنا، ˈ محمد احمدی پورˈ افزود: پاسداشت یاد و نام شهدا یک وظیفه برای همه ما است و این امر را نباید کار اداری دید بلکه یک کار عاشقانه است چون همه به شهدا بدهکاریم.
مسوول ستاد اجرایی برگزاری کنگره سرداران،امیران و هشت هزار شهید گیلان ادامه داد: تجربیات خوبی در استان های دیگر کشور درخصوص برگزاری کنگره شهدا وجود دارد که باید از این تجربیات استفاده کرد.
وی خواستار پشتیبانی های لازم و اجرای برنامه های متنوع با توجه به اهمیت پرداختن به رشادت ها و ایثارگری های شهدای استان شد.
احمدی پور اضافه کرد: کنگره شهدا یک کار ملی است و همه باید در این زمینه مشارکت داشت باشند و کمیته های اجرایی می بایست با برنامه حرکت کنند.
دبیر ستاد اجرایی کنگره هم با اشاره به اینکه این کنگره از سال 80 فعالیت خود را آغاز کرده است،اظهار داشت: اقدامات خوبی تاکنون انجام شده است.
ˈابراهیم جوادیˈ اضافه کرد: 12 کمیته در این زمینه تدوین شده است که باید با برنامه ریزی بتوانند زمینه های هرچه باشکوهتر برگزاری کنگره را فراهم کنند.
وی یادآورشد: برگزاری کنگره سرداران، امیران و هشت هزار شهید استان در سال 94 برگزار می شود.
در این نشست همچنین احکام 13 نفر از اعضای ستاد اجرایی که توسط استاندار گیلان به عنوان رئیس ستاد کنگره منصوب شده بودند به آنان اهداء شد . ک/1
7296/604



19/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن