تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821196644




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کم تحملی شهرداران عامل توقف طرح های عمرانی آب و فاضلاب اردبیل


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرعامل آبفای استان اردبیل کم تحملی شهرداران عامل توقف طرح های عمرانی آب و فاضلاب اردبیل اردبیل - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل گفت: کم تحملی شهرداران در دریافت طلب خود از این شرکت عامل اصلی کندی یا توقف پروژه های عمرانی آب و فاضلاب در شهرهای مختلف این استان است.


به گزارش ایرنا ، عبدالحسین حسن زاده روز یکشنبه در بازدید از پروژه های عمرانی در حال اجرای آب شرب و فاضلاب شهر خلخال افزود: طولانی شدن زمان صدور مجوز از سوی شهرداران شهرهای استان به ویژه شهر خلخال برای حفاری مناطق تعیین شده برای اجرای طرح های توسعه فاضلاب شهری و یا اصلاح شبکه آبرسانی موجب از دست رفتن زمان کاری با توجه به محدودیت فصل کاری در استان می شود.
وی گفت: تمام هزینه های مربوط به آسفالت و حفاری خیابان ها و معابر عمومی شهرهای استان از محل اعتبارات ملی شرکت آب و فاضلاب شهری تامین می شود و در بسیاری از مواقع ابلاغ دیرهنگام این اعتبارات از سوی مرکز استان موجب می شود بدهی شهرداری ها از سوی شرکت دیر پرداخت شود.
حسن زاده افزود: انتظار می رود شهرداران شهرهای استان با در نظر گرفتن وضعیت جوی این استان و محدودیت فصل کاری در صدور مجوزهای لازم برای حفاری طرح های عمرانی با این شرکت همکاری کنند تا خللی در روند اجرای پروژه های عمرانی ایجاد نشود.
وی با اشاره به این که درآمدهای حاصله از پرداخت قبوض آب و فاضلاب به طور مستقیم وارد خزانه دولت شده و امکان پرداخت بدهی شهرداران از این محل برای شرکت آب و فاضلاب شهری استان وجود ندارد گفت: در هر صورت بدهی شهرداران از بابت حفاری سطح آسفالت معابر شهری از سوی این شرکت دیر یا زود از محل اعتبارات ملی پرداخت می شود.
وی اظهار کرد: تاخیر در صدور مجوز حفاری از سوی شهرداران به دلیل نقد نبودن هزینه های حفاری موجب تعطیل شدن پروژه های عمرانی خواهد شد.
وی از تخصیص 30 میلیارد ریال اعتبار برای ادامه عملیات اجرایی طرح توسعه شبکه فاضلاب شهری خلخال خبرداد و گفت: از دو سال پیش هیچ اعتباری برای توسعه شبکه فاضلاب شهری خلخال در نظر گرفته نشده و با تخصیص این اعتبار در سال جاری از محل اعتبارات ملی تلاش می شود طرح توسعه شبکه فاضلاب در 12 کیلومتر از مناطق حاشیه نشین شهر خلخال اجرا شود.
7119/594/530



19/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن