تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821232420




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگی آب و فاضلاب کشور برای مبادله 13 طرح آبرسانی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور؛ آمادگی آب و فاضلاب کشور برای مبادله 13 طرح آبرسانی تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: 13 طرح آبرسانی به ارزش هزار میلیارد تومان آماده مبادله با بخش خصوصی می باشد.


به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، حمیدرضا جانباز روز دوشنبه در نشست خبری افزود: این طرح های آبرسانی در زمینه احداث تاسیسات تصفیه خانه، نمک زدایی و فاضلاب می باشد.
وی ادامه داد: در حال حاضر 130 طرح آبرسانی در کشور در حال اجراست که برای تکمیل این طرح ها 18 هزار میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.
مدیرعامل آبفای کشور اظهار داشت: اعتبار سال جاری این طرح ها هزار و صد میلیارد تومان بوده که اگر با این رقم طرح های جاری ادامه یابد، بیش از 15 سال تکمیل پروژه ها زمان خواهد برد.
جانباز گفت: از 130 طرح در حال اجرا، 30 طرح در بخش شهری است که در مجموع شامل 45 تصفیه خانه خواهد شد.
وی گفت: از میزان 300 طرح در حال اجرا در محدوده شهری، 44 طرح دارای پیشرفت بالای 80 درصد با تخصیص یکهزار میلیارد تومان اعتبار هستند، 54 طرح نیز با 20 تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی نیاز به 10 هزار میلیارد تومان اعتبار دارند و همچنین تکمیل 34 طرح با کمتر از 20 درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت بعد قرار دارد.
مدیرعامل آبفای کشور خاطرنشان کرد: از میزان طرح های در حال اجرا 51 طرح بصورت BOO (ساخت، تملک و بهره برداری) با بخش خصوصی با حجم سرمایه گذاری 430 میلیارد تومان و 15 طرح بصورت BOT (ساخت، بهره برداری و انتقال) با بخش خصوصی در زمینه احداث تصفیه خانه، فاضلاب و خطوط آبرسانی با حجم 625 میلیارد تومان و 9 قرارداد بصورت بیع متقابل با حجم اعتباری یک هزار و 220 میلیارد تومان در حال اجراست.
ادامه دارد...
اقتصام(3)د.الف/1053**1558



13/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن