تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر لحظه ای که بر فرزند آدم بگذرد و او به یاد خدا نباشد روز قیامت حسرتش را خواهد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820838049




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت های ارزشی در شهرداری تهران ریشه در اندیشه های انقلابی کارکنان دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مسوول بسیج شهرداری تهران: فعالیت های ارزشی در شهرداری تهران ریشه در اندیشه های انقلابی کارکنان دارد تهران بزرگ-ایرنا- مسوول بسیج شهرداری تهران گفت: طیف اصلی پرسنل شهرداری تهران متدین هستند و فعالیت های ارزشی در شهرداری تهران ریشه در اندیشه های انقلابی آنان دارد.


به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران، محسن پیرهادی در دیدار با فرمانده و بسیجیان منطقه 21 افزود: امروز از 60 هزار پرسنل شهرداری تهران، 48 هزار نفر آنان بسیجی هستند که همه آنها با علاقه و تصمیم شخصی خود وارد مجموعه شده اند.
وی با اشاره به اینکه این طیف متدین از طرح تکریم زنان در شهرداری تهران استقبال می کنند، افزود: این قشر در همه برنامه ها نظیر راهپیمایی ها، رزمایشات، عملیات ها و برنامه های خود جوش سازمان بسیج شهرداری تهران حضور داشته اند.
مسوول سازمان بسیج شهرداری تهران با بیان اینکه فعال ترین نیروهای بسیجی مربوط به بسیج شهرداری تهران است، افزود: هیچ دستگاه ارزشی در شهر تهران نیست که چندین کار مستمر و اثر گذار در شهر تهران انجام داده باشد.
وی ادامه داد: ما تولیداتی نظیر دو هفته نامه گلدسته، کتاب ماه، طراحی و چاپ جملات شهدا هر دو هفته یکبار، روی آنتن بردن کلیپ های سبک زندگی تلنگر با محوریت آموزش شهروندی که هر روز از شبکه تهران پخش می شود را به صورت مستمر دنبال کرده ایم.
مسوول بسیج شهرداری تهران تصریح کرد: البته این به آن معنا نیست که ما نیاز های شهر تهران را برآورده کرده ایم، ما نسبت به نیاز های شهر تهران جای کار بسیار داریم اما نسبت به مجموعه های ارزشی شهر تهران جلوتر حرکت کرده ایم.
پیرهادی با بیان اینکه یکی از رویکردها و وظایف ما توجه به مجموعه شهرداری و پرسنل آن است، خاطر نشان کرد: ما به واسطه آنکه سطح فعالیت های ما در شهر تهران است نسبت به شهروندان تهرانی نیز وظیفه و مسئولیت داریم، بنابراین ما در کنار پرسنل و مجموعه شهرداری تهران برای شهروندان تهرانی برنامه ریزی می کنیم.
مصطفی سلیمی شهردار منطقه 21 نیز با بیان آنکه حضور در بسیج یک افتخار است، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس، دوره ای درخشان در تاریخ این انقلاب است و بسیجیان بدون دریافت هیچ گونه حقوقی جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و برای رضا خدا در میدان نبرد حاضر شده بودند.
وی تشکیل بسیج را مرهون نفس مسیحایی حضرت امام خمینی(ره) عنوان کرد و ابراز داشت: واگذاری مسئولیت های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، امنیتی در نظام مقدس اسلامی به مردم با نظرحضرت امام(ره) موجب دوام انقلاب شد و در دوران جنگ امثال شهید باقری، شهید همت، شهید زین الدین را وارد عرصه کرد.
سلیمی تصریح کرد: نام بسیج عقبه محکمی را به دنبال دارد و گره خوردن سرنوشت انقلاب با مردم، به واسطه روحیه بسیجی آنان بود و امروز وظیفه ما حفظ و ادامه آن روحیه ازخودگذشتگی و رشادت هاست .
تهرام/1393/ 699



18/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن