تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819481516




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فشار جان کری بر رهبران میانمار در مورد حقوق بشر


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فشار جان کری بر رهبران میانمار در مورد حقوق بشر تهران - ایرنا - ˈجان کریˈ وزیر امور خارجه آمریکا روز شنبه رهبران سیاسی میانمار را در ارتباط با نگرانی های حقوق بشری تحت فشار قرار داد و از رییس جمهوری این کشور خواست اصلاحات قانون اساسی برای تضمین برگزاری انتخابات سال آتی به نحوی معتبر را شدت بخشد.


به گزارش خبرگزاری رویترز از شهر نایپیداو میانمار، یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا گفت که کری که برای شرکت در نشست منطقه ای آسه آن در میانمار به سر می برد، با ˈتین شنˈ رییس جمهوری این کشور دیدار و در مورد برنامه های مربوط به انتخابات سال 2015 و همچنین بازداشت روزنامه نگاران گفت و گو کرد.
کری همچنین این موضوعات را با رییس پارلمان و رهبر حزب ˈاتحاد همبستگی و توسعهˈ میانمار در میان گذاشت.
مقامات ضمن اذعان به تغییرات قابل توجه در میانمار از سال 2011، از مقاومت و کندی در پرداختن به موضوعات دشوارتری چون اصلاحات قانون اساسی و آزادی خبر می دهند.
براساس این گزارش، جان کری قرار است فردا (یکشنبه) با ˈآنگ سان سوچیˈ رهبر مخالفان میانمار در رانگون دیدار و گفت و گو کند.
آمریکا وعده داده است در صورت برقراری اصلاحات بیشتری در میانمار از جمله دخالت نداشتن ارتش در مسائل سیاسی، تحریم ها علیه این کشور را کاهش دهد.
اما مقامات آمریکایی گفتند که لغو تحریم های باقی مانده تا زمان پیشرفت روند اصلاحات و احترام به حقوق بشر، بعید به نظر می رسد.
رسانام**9109**1547



18/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن