تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798261713




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از دو هزارنخبه زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بیش از دو هزارنخبه زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور است یاسوج- ایرنا- معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: این نهاد حمایتی به بیش از دو هزارنخبه کشوری خدمات ارایه می دهد.


به گزارش ایرنا، علی میرشکار روز شنبه در آیین آغاز به کار اردوی فرهنگی و تربیتی 80نفر از دختران و مادران زیر پوشش کمیته امداد امام خیمنی (ره) کهگیلویه وبویراحمد، افزود: 100 هزار دانشجو و 400 هزار دانش آموز نیز از خدمات و امکانات این نهاد حمایتی در کشور بهره مند هستند،
وی بیان کرد: 22 اردوگاه فرهنگی و ورزشی در سطح کشور برای دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)تاکنون احداث شده است.
میرشکار به طرح نیازسنجی و شناسایی ظرفیت ها و نیازهای فکری، دینی و فرهنگی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد کشور اشاره کرد و افزود: در برگزاری این اردوه ها برنامه های هدفمند با رویکرد دینی برای دانش آموزان و دانشجویان و سایر جامعه هدف پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: تاکنون بیش از 100 خوابگاه برای ارایه خدمات تحصیلی و رفاهی به دانش آموز مددجو کمیته امداد کشور ساخته شده است.
میرشکارتصریح کرد: 140کانون فرهنگی نیز برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان مددجو در این اردوگاه ها دایر شده است.
وی توجه به سبک زندگی اسلامی و گسترش برنامه های فرهنگی در بین دانش آموزان و دانشجویان زیر پوشش را از برنامه های این نهاد برشمرد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز در این آیین رویکرد فرهنگی کمیته امداد امام خیمنی (ره) را در کنار سایر خدمات ارایه شده به جامعه هدف خود کاری ارزشمند و قابل تحسین دانست و گفت: این امر یکی از مصادیق بارز اجرای عدالت در یک نظام اسلامی است.
سید موسی خادمی افزود: کمیته امداد باید در این راستا با مطالعات میدانی ،نیاز سنجی درست و برنامه ریزی مناسب اقدام کند و اجازه ندهد جامعه هدفشان از این گونه خدمات و حق طبیعی خود محروم شوند.
وی توانمندسازی و خودکفایی اقتصادی خانواده های زیرپوشش کمیته امداد را به عنوان یکی دیگر از برنامه های راهبردی کمیته امداد خواند و افزود: بررسی ها نشان داده که این نهاد حمایتی در این حوزه نیز موفق بوده است.
وی ابراز داشت: با توجه به بررسی ها و راستی آزمایی انجام شده بیش از 90درصد طرح های اشتغالزایی و فعالیت های اقتصادی مددجویان کمیته امداد در این استان و به تبع در کشور دارای بازدهی مناسب بوده است.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین تاسیس کمیته امداد را به عنوان یکی از نهاد های همزاد و انقلابی با ارج ترین و مهمترین نهادها برای کاهش دردها و دغدغه های محرومان جامعه دانست و گفت: هرکسی به فراخور توانمندی و وظیفه سنگین خود در قبال این قشر محروم جامعه مسوول است.
غلام محمد زارعی افزود: توجه کمیته امداد به مقوله فرهنگی و اجتماعی و نگاه عالمانه این نهاد حمایتی به برنامه های فرهنگی و هنری و تربیتی ازاهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی با تاکید برتوسعه فعالیت های فرهنگی در کنار خدمات امدادی به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد، اظهار کرد: احداث و گسترش اردگاه های فرهنگی و تربیتی بیشترین نقش را در تقویت این برنامه ها و ایجاد شور و نشاط در بین مددجویان خواهد داشت.
نماینده چهارشهرستان کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: نمایندگان ملت هماهنگونه که بارها ثابت کرده اند آماده هر گونه همکاری و رای مثبت به طرح های پیشنهادی کمیته امداد برای رفع نیازهای مددجویان و محرومان جامعه است.
حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری به خدمات مثبت کمیته امداد امام (ره) در کهگیلویه وبویراحمد و حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و افزود: با توجه به بررسی های انجام شده رضایتمندی مردمی از این نهاد حمایتی در استان بالا است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی توجه کمیته امداد (ره) به برنامه های فرهنگی و تربیتی مددجویان و ساخت یک اردوگاه تفریحی و فرهنگی در حوزه انتخابیه خود تاکید کرد.
نماینده مردم شهرستان های چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به نگاه عدالت محور نسبت به توزیع امکانات و اعتبارات کیمته امداد بدور از گرایشات سیاسی ، قومی و منطقه ای در استان تاکید کرد و افزود: قداست و مردمی بودن کمیته امداد امام (ره) نباید به هیچ وجه دچار خدشه شود.
671/7530



18/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن