تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دانشمندان وارثان پيامبران هستند
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819370335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکيل بيستمين نشست اتاق فکر استادان گفتمان ديني استان قزوين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مرداد ۱۳۹۳ (۲۱:۶ب.ظ)
با هدف تأسيس مراکز مشاوره منطبق با آموزه هاي ديني تشکيل بيستمين نشست اتاق فکر استادان گفتمان ديني استان قزوين بيستمين نشست اتاق فکر استادان گفتمان ديني استان قزوين با موضوع تأسيس مرکز مشاوره منطبق با آموزه هاي ديني تشکيل شد.
به گزارش خبرگزاري موج، بيستمين نشست اتاق فکر استادان گفتمان ديني استان قزوين با موضوع تأسيس مرکز مشاوره منطبق با آموزه هاي ديني در سالن نشست هاي اين اداره کل برگزار شد.
در اين نشست که با حضور حجت السلام عباس نظري، معاون فرهنگي، رضا فضلي، رئيس اداره فرهنگي و تبليغ اين اداره کل، در سالن جلسات تبليغات اسلامي قزوين انجام شد.
حجت‌الاسلام علي نعمت اللهي، مدير کل تبليغات اسلامي استان قزوين، ضمن تشکر و قدرداني از زحمات استادان، در سخناني بر لزوم گسترش بيش از پيش مشاوره علمي با رويکرد ديني در جامعه تأکيد و هدف از تشکيل اين جلسه راه اندازي مراکز مشاوره منطبق با آموزه هاي ديني و نهادينه ساختن فرهنگ مشاوره در جامعه عنوان کرد.
وي اظهار داشت: اگر چه مشاوره در همه جوامع بشري مطرح بوده و انسان ها به نوعي خود را محتاج مشاوره با ديگران دانسته اند، اما؛ امروزه به سبب ويژگي هاي خاص خود، ضرورت توجه به مشاوره در دنياي کنوني از اهميت به سزايي برخوردار شده به گونه اي که در کنار تخصصي شدن علوم، مشاوره نيز به صورت يک علم حياتي و تخصصي وارد عرصه شده است.
اين مسوول خاطر نشان کرد: خداوند سبحان نيز در قرآن کريم به امر مشاوره تأکيد فرموده و همواره بر پيامبر گرامي اسلام (ص) توصيه مي‌کند تا با اصحاب خويش مشورت کند.
حجت‌الاسلام نعمت اللهي با بيان اينکه مشاوره چهره به چهره جنبه علمي داشته و نقش به سزايي در رفع مشکلات افراد دارد، گفت: هدف اداره کل تبليغات اسلامي استان قزوين از راه اندازي اين مراکز مشاوره استفاده از روش هاي علمي منطبق با آموزه هاي دين اسلام با حضور استادان مجرب و کارشناسان متخصص قوي، به منظور ارائه مشاوره به هم شهريان عنوان کرد.
در ادامه هر يک از استادان نظرات و ديدگاه ها و پيشنهادهاي خود را به منظور ارتقاي سطح کيفي فعاليت هاي مراکز مشاوره مطرح و به بحث و تبادل نظر پرداختند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن