تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815269073




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جواد انصافی، هنرمند میهمان شبکه سحر


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
"جواد انصافی"، هنرمند میهمان شبکه سحر
جواد انصافی، هنرمند باسابقه تاتر و تلویزیون و رادیو، مهمان برنامه این هفته "ما و شما" شبکه سحر است.


به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، جواد انصافی از بازیگران مجموعه موزیکال "نون و پنیر و پسته" است که روزهای جمعه و شنبه از سیمای کردی شبکه سحر پخش می شود.
 
مجموعه نمایشی "نون و پنیر و پسته" به مدیریت دوبلاژ ابراهیم بومی در 34 قسمت در مرکز مهاباد به زبان کردی دوبله شده است. این مجموعه به کارگردانی محمد مسلمی کاری از گروه نمایشی فیتیله است و داستان های کودکانه حاوی مطالب تربیتی و اجتماعی را در قالبی موزیکال روایت می کند.
 
جواد انصافی بازیگر این مجموعه، متولد 1330 تهران، نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر، تلویزیون و رادیو است. از جمله فعالیت های وی در عرصه هنر می توان نویسندگی، کارگردانی و بازی در نمایش های "عشق رنگی"، "بمب"، "نمک و نمکدان"، "وجدان بیدار"، "صندوق"، "شهر وارونه"، "مستاجران"، "شال جادویی"، "چله زری" و "آقای کج خیال" و نویسندگی، کارگردانی و بازی در میان پرده های تلویزیونی از جمله "جنگ هفته"، "مخابراتی"، "عبدلی و اوستا"، "تاکسی" و "عبدلی و میرزا"‌ را نام برد.
 
وی نقش آفرینی در سریال های تلویزیونی "شهر باران" به کارگردانی سید جواد هاشمی، "میوه ممنوعه" به کارگرانی حسن فتحی، "فیتیله" به کارگردانی محمد مسلمی و مجید قناد و "غیر محرمانه" به کارگردانی مسعود رسام و بازی در برنامه های رادیویی "صبح جمعه با شما‌"، "عصر جمعه"، "جمعه به یاد ماندنی" و "شما با رادیو تهران" را نیز در کارنامه کاری خود دارد.
 
"ما و شما" به تهیه کنندگی شراره خرازیان و با اجرای آزاد ابراهیمی، امشب شنبه 18 مرداد ماه ساعت 22:00 به وقت تهران روی آنتن سیمای کردی شبکه سحر می رود.
 
این برنامه شامل بخش های متنوعی همچون گفت و گوی مجری و بازیگر مهمان، گزارش مردمی از سنندج و نمایش بخش هایی از هنرنمایی بازیگر مهمان در سریال است.

محمد محمدی و مصطفی قوامی دستیاران تهیه و یحیی امینی نیز گزارشگر برنامه "ما و شما" هستند.


انتهای پیام/ اس







تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن