تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):در تفسير آيه «با مردم به زبان خوش سخن بگوييد» فرمود: يعنى با همه مردم، چه مؤمن و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802354250




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل مخابرات فارس: شماره های تلفن های ثابت این استان، دگرگون می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرعامل مخابرات فارس: شماره های تلفن های ثابت این استان، دگرگون می شود شیراز- ایرنا - مدیرعامل شرکت مخابرات استان فارس گفت: بر اساس مصوبه هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، اجرای مصوبه دولت و سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی، طرح هم کدسازی تلفن های ثابت این استان از 12 شهریورماه امسال اجرا و شماره های تلفن دچار دگرگونی می شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، هومان محمودی، شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز افزود: با اجرای این طرح از تاریخ مذکور، به تمام شماره تلفن های مشترکان در کلانشهر شیراز رقم سه اضافه می شود و شمارهای تلفن ثابت شهر شیراز بدون هیچگونه تغییر دیگری هشت رقمی می شود.
وی اضافه کرد: اما در سایر شهرستان های استان فارس علاوه بر افزوده شدن یک عدد به ابتدای شماره، کل شماره نیز دچار تغییراتی خواهد شد.
مدیرعامل شرکت مخابرات فارس گفت: بر این اساس، به ابتدای شماره تلفن های شهرستان های شمالی استان مانند آباده، اقلید، بوانات، خرم بید، مرودشت، سعادت شهر، ارسنجان، کازرون، نورآباد و توابع آنها عدد چهار اضافه می شود و مشترکان در شماره تلفن های خود تغییراتی را نیز شاهد خواهند بود.
محمودی افزود: مشترکان تلفن ثابت در شهرستان های جنوبی استان فارس مانند لار، لامرد، خنج، اوز، گراش، مهر، فسا، داراب، نی ریز، استهبان، جهرم، قیر و کارزین و توابع آنها نیز علاوه بر اینکه عدد پنج را در ابتدای شماره تلفن های خود خواهند داشت، تغییراتی را نیز در کل شماره تلفن ثابت خود مشاهده خواهند کرد.
او ادامه داد: به منظور خدمات دهی بهتر و مطلوب تر به مشترکان تلفن ثابت در سراسر استان، سامانه 3200 در خدمت شهروندان است تا با تماس با این سامانه از تغییرات ایجاد شده و شماره تلفن های جدید اطلاع حاصل کنند.
وی گفت: علاوه بر این، زمانی که مشترکان شماره تلفن فعلی که هنوز تغییری در آن ایجاد نشده را شماره گیری کنند به شکل خودکار شماره تلفن جدید به آنها اعلام می شود.
محمودی افزود: یک تلفن خودکار نیز با شماره تلفن مشترکان تماس می گیرد و شماره جدید مشترکان را به آنها اعلام می دارد.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان فارس اظهار کرد: همچنین شهروندان می توانند با مراجعه به سایت شرکت مخابرات استان، پس از دانلود فایل نرم افزار هم کدسازی و نصب آن بر روی گوشی تلفن همراه خود، از آخرین تغییرات ایجاد شده در شماره تلفن های ثابت استان فارس اطلاع کسب کنند.
وی، ضمن اشاره به شتاب گرفتن هم کدسازی تلفن های ثابت از ابتدای روی کار آمدن دولت تدبیر و امید گفت: این اقدام علاوه بر اینکه هزینه مشترکان تلفن ثابت را کاهش می دهد، سرعت برقراری ارتباط و تماس مشترکان در داخل استان با یکدیگر را با توجه به عدم نیاز به شماره گیری کد بین شهری افزایش می دهد.
محمودی اضافه کرد: با اجرای این طرح، هموطنان سراسر کشور نیز برای برقراری ارتباط با تمام شهرهای استان فارس از پیش شماره 071 به جای 0711 استفاده خواهند کرد.
وی، ضمن اعلام آمادگی شرکت مخابرات فارس و آماده بودن زیرساخت ها برای اجرای طرح هم کدسازی در این استان ادامه داد: بررسی ها نشان می دهد که این شرکت در ابتدای اجرای طرح به ازای هر دوره سه میلیارد ریال ضرر و زیان متحمل خواهد شد.
محمودی افزود: با اجرای طرح هم کدسازی تلفن های ثابت در فارس، مشترکان در سراسر استان به ازای هر دقیقه مکالمه با هر نقطه استان فارس 300 ریال پرداخت خواهند کرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات فارس اضافه کرد: همچنین مشترکان استان فارس از بعد از اجرای طرح هم کدسازی، به ازای هر دقیقه مکالمه با هر نقطه کشور 330 ریال پرداخت خواهند کرد.
وی بیان کرد: هم اینک و تا قبل از اجرای طرح هم کدسازی، هزینه هر پالس مکالمه بین شهری مشترکان در چهار زون شامل 153 ریال، 306 ریال، 612 ریال و 816 ریال براساس بعد مسافت محاسبه می شد که به طور متوسط برای هر مشترک براساس مسافت و منطقه بیش از 500 ریال هزینه دربر داشت با اجرای این طرح، تمام مشترکان صرفنظر از منطقه و مسافت و جابجایی مکالمات، بابت مکالمات خارج استانی دقیقه ای 330 ریال پرداخت خواهند کرد.ک/2
678 /675



18/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن