تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814297807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونق اقتصادی اولویت دولت در شرایط فعلی/ درآمد روستائیان زنجان کمتر از مخارج آنها است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان رضوی:
رونق اقتصادی اولویت دولت در شرایط فعلی/ درآمد روستائیان زنجان کمتر از مخارج آنها است
زنجان -خبرگزاری مهر: معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: درحال حاضر دولت مهم‏ترین برنامه خود را برای رونق اقتصادی قرار داده است تا از رکود اقتصادی خارج شویم.



به گزارش خبرنگار مهر، سیدابوالفضل رضوی ظهر شنبه در جلسه راهکار اجرایی اقتصادی کردن فعالیت روستاها با تاکید بر اینکه روستاها پتانسیل خوبی در زمینه ایجاد جهش اقتصادی در کشور دارند روند موجود در زمینه ایجاد اشتغال پایدار در روستاها را  مطلوب ندانست و  افزود: توسعه روستاها به معنای توانمندسازی روستاییان است و در حالی که این روند آنچنان که باید هنوز شکل مطلوب به خود نگرفته است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور  توجه به مقوله مهارت آموزی و توسعه فعالیت های آموزشی را در روستاها یک اصل مهم و اساسی عنوان کرد و  گفت: متأسفانه در آموزش‎های روستایی  بانوان به عنوان بخش مهمی از جامعه فراموش می شوند.

رضوی با انتقاد از برخی رویکردها در زمینه ایجاد اشتغال در روستاها افزود: تبعیض در ارائه خدمات بین مناطق روستانشین و شهرنشین و همچنین مختص کردن فعالیت روستائیان در حوزه کشاورزی و دامنداری از رویکرد های نامطلوب در قبال روستائیان است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در عین حال گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات عمرانی در روستاها توسعه خوبی داشته است.

رضوی گفت: با نگاهی بر درآمد روستاییان مشخص می‌شود که متاسفانه مردم روستاهای زنجان برای فرزندان خود قرض باقی می‎گذارند و درآمد خانوارهای روستایی زنجان در سال کمتر از هزینه آنان است البته میزان درآمد و هزینه روستاییان زنجان از میزان متوسط کشوری بالاتر است.


۱۳۹۳/۵/۱۸ - ۱۹:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن