تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818961431




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بخشدار کلیایی معرفی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بخشدار کلیایی معرفی شد کرمانشاه - ایرنا - پژمان امجدیان با حضور مسوولان شهرستان سنقروکلیایی و مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه روز شنبه به عنوان بخشدار کلیایی معرفی شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه در این مراسم گفت: تولید قدرت برای ایران اسلامی در راستای پیاده کردن اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از وظایف مسوولان است.
امیر شاه آبادی، با بیان اینکه رویکرد دولت در راستای فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری در چارچوب سیاستهای دولت است، گفت: مدیریت جهادی یعنی اینکه هیچ روزی را بدون برنامه نباشیم و هیچ وقت را به عنوان وقت کاری ندانیم.
وی منویات مقام معظم رهبری در چارچوب سیاستهای دولت را مهمترین شاخص ارزیابی عملکرد مدیران دانست و گفت: مسوولین باید همیشه خود را بروز کرده و با مشورت گرفتن از اهل تخصص و تجربه برنامه ریزی کنند.
فرماندار سنقروکلیایی هم گفت: هدف اصلی مسوولین استان چه بومی و چه غیربومی خدمتگذاری است.
علیرضا ایزدی افزود: در شرایط کنونی که شاهد بیکاری، طلاق و ناهنجاریهای اجتماعی در استان هستیم، همه ما بایستی در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و سیاستهای دولت تدبیر و امید به ریاست استاندار و معاونین ایشان در راه رسیدن به اشتغال پایدار برای جوانان گام برداریم.
در این مراسم از زحمات علی قربانی بخشدار قبلی کلیایی قدردانی شد.
شهرستان سنقروکلیایی با بیش از 92 هزار نفر جمعیت در شمال شرق کرمانشاه واقع شده است.
1446/567



18/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن