تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802995401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از فتح دومین قله مرتفع دنیا توسط کوهنورد کرمانشاهی تا برپایی اردوی تیم ملی روئینگ در سنقروکلیایی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ورزش کرمانشاه در هفته ای که گذشت/ از فتح دومین قله مرتفع دنیا توسط کوهنورد کرمانشاهی تا برپایی اردوی تیم ملی روئینگ در سنقروکلیایی کرمانشاه - ایرنا - ورزش کرمانشاه در هفته گذشته رویدادهای زیادی را پشت سرگذاشت که از جمله آن ها می توان به فتح دومین قله مرتفع دنیا توسط کوهنورد کرمانشاهی و همچنین برپایی اردوی آمادگی تیم ملی روئینگ جوانان ایران در سنقروکلیایی اشاره کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، اولین رویداد ورزشی کرمانشاه در هفته گذشته برپایی سومین مرحله اردوی آمادگی تیم روئینگ جوانان کشورمان در سد شهدای سنقروکلیایی بود که از چهارم مرداد این اردو آغاز و تا بیست و دوم همین ماه با حضور هفت نفر از روئینگ سواران کشورمان ادامه خواهد یافت.
در این اردو که ˈپیام مطاعیˈ روئینگ سوار کرمانشاهی نیز حضور دارد، تیم ملی روئینگ جوانان کشورمان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که شهریور ماه سال جاری در کشور چین تایپه برگزار می شود، آماده می کند.
** یکی دیگر از خبرهای ورزشی کرمانشاه در هفته گذشته مربوط به اعزام رضا افضلی کشتی گیر وزن 74 کیلوگرم کرمانشاهی به رقابت های بین المللی جام زیلکوفسکی لهستان بود که وی در دور مقدماتی صبح امروز (شنبه) به مصاف رقبا می رود و در صورتی که بتواند به دیدارهای رده بندی یا فینال صعود کند، عصرامروز برای کسب مدال با حریفان خود مصاف خواهد داد.
** اما مهمترین رویداد ورزشی کرمانشاه در هفته گذشته بی شک مربوط به صعود ˈرضا شهلاییˈ کوهنورد توانمند کرمانشاهی به قله ˈکی دوˈ که هشت هزار و 611 متر ارتفاع دارد و دومین قله مرتفع دنیا محسوب می شود، بود.
قله کی دو در منطقهٔ قره قروم رشته کوه های هیمالیا بین مرز پاکستان و چین قرار گرفته و دارای فنی ترین مسیر صعود در جهان است، تا آنجا که به کوهستان وحشی معروف شده و تاکنون یک چهارم افرادی که قصد صعود به آن را داشته اند، در راه صعود به این قله جان خود را از دست داده اند.
شهلایی پیش از این، صعود به قله هشت هزار و 848 متری اورست و قله هشت هزار و 586 متری کانچن جونگا را نیز در کارنامه خود داشته است.
** رویداد ورزشی قابل ذکر دیگر ورزشی در استان کرمانشاه طی هفته گذشته مربوط به دعوت از ˈفروتن گل آراˈ وˈعلی مظاهریˈ دو مشت زن کرمانشاهی اوزان 60 و 91 کیلوگرم بود که به همراه 13 ملی پوش دعوت شده دیگر باید از امروز (11 مرداد) در اردو حضور یابند و تا 28 همین ماه تمرینات خود را زیر نظر مربیان دنبال کنند.
تیم ملی بوکس ایران همچنین قرار است به منظور آمادگی بیشتر برای حضور در بازیهای آسیایی کره جنوبی با سفر به ایتالیا، اردوی مشترکی نیز با تیم ملی بوکس این کشور برپا کند که تاریخ اعزام کشورمان سوم شهریور اعلام شده است.
** دعوت از ˈشهنام نظرپورˈ شیرجه رو کرمانشاهی به اردوی تیم ملی شنا و شیرجه دیگر رویداد ورزشی کرمانشاه در هفته گذشته بود که وی از امروز (شنبه) در تمرینات آماده سازی تیم ملی که در استخر 9 دی مجموعه ورزشی شیرودی تهران برگزار می شود، حاضر خواهد شد.
** اردوی تیم ملی والیبال بزرگسالان کشورمان نیز از روز پنجشنبه هفته گذشته با حضور 16 ملی پوش در آکادمی ملی المپیک آغاز شده که ˈمهتاب رحمانیˈ بانوی کرمانشاهی نیز یکی از نفرات دعوت شده به این اردو است و تا 16 مرداد ماه نیز در تمرینات حاضر خواهد بود.
تیم ملی والیبال زنان ایران خود را برای حضور در چهارمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون آسیا که از 17 تا 23 شهریور 93 در کشور چین برگزار می شود، آماده می کند.
7458/567



11/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن