تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819453071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقده میزبان دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی هاکی روی چمن


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نقده میزبان دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی هاکی روی چمن مهاباد - ایرنا - سرمربی تیم ملی هاکی روی چمن ایران از برگزاری دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی در شهرستان نقده در آذربایجان غربی خبر داد.


رجب نورانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مرحله از اردوی تدارکاتی با حضور 26 ورزشکار از 12 استان کشور و به مدت یک هفته به میزبانی این شهرستان برگزار می شود.
وی گفت: این اردو به منظور آمادگی تیم مای هاکی روی چمن ایران برای نخستین حضورش در رقابت های لیگ جهانی هاکی تشکیل شده و در چهار مرحله ادامه می یابد.
نورانی اضافه کرد: لیگ جهانی هاکی از تاریخ 14 تا 16 شهریور ماه در کشور عمان برگزار می شود و تیم ملی ایران در این رقابتها با آذربایجان، ازبکستان و عمان همگروه است.
وی با بیان اینکه از این مرحله یک تیم جواز حضور در رقابتهای دور نهایی این لیگ را دریافت می کند افزود: بازیکنان حاضر در این دوره از اردوی آمادگی تیم ملی از 80 درصد آمادگی برخوردار هستند که پیش بینی می شود با پایان چهار مرحله اردوی پیش بینی شده برای این تیم به مرز آمادگی کامل برسد.
نورانی اضافه کرد: مراحل سوم و چهارم این اردو نیز به ترتیب 21 مرداد و پنجم شهریور ماه برگزار می شود.
وی اسامی ورزشکاران دعوت شده به این مرحله از اردو را علیرضا چزانی، سجاد نوری، وحید فتحی، بهنام سعدی، ساسان حاتمی نژاد، سید محسن قاسمی، رضا رحیمی پور، شایان بزرگ زاده، یعقوب بهرامی، بهداد بیرانوند، محمد کریمی، مسعود بهلولی، محسن بهلولی، کاوه ملکی، محمد اثنی عشری، رضا نوروززاده، وحید صمدی، پیام لشکری، میلاد شکوری، حمید نورانیان، امیر اروئی، محمد حسین زاده، سجاد ممی زاده، نوید طاهری راد، نیما حیدرری و مسعود مراتی اعلام کرد.
به گفته وی از این تعداد 18 بازیکن انتخاب شده و 12 شهریورماه عازم کشور عمان می شوند.
اردوی آمادگی نیم ملی هاکی روی چمن کشور از فردا در نقده آغاز می شود.
شهرستان نقده در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
584/581



05/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن