تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814681584




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فیلم ˈفریادهای خاموشˈ به جشنواره مقاومت رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فیلم ˈفریادهای خاموشˈ به جشنواره مقاومت رسید شهرکرد-ایرنا-فیلم ˈفریادهای خاموش ˈ به کارگردانی جواد مزدآبادی به جشنواره مقاومت رسید.


بازیگر این فیلم گفت:فیلم ˈفریادهای خاموشˈ به کارگردانی جواد مزدآبادی در بخش مسابقه آثار سینمایی ویدیویی سیزدهمین جشنواره مقاومت حضور دارد.
ˈشهرام ابراهیمی ˈ روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این فیلم روایت زندگی رضا خبرنگار زبده ای(با بازی شهرام ابراهیمی) است که در گروه های تفحص مشغول کار می باشد.
وی افزود:این خبرنگار از طریق همسرش مطلع می شود که نامه ای از تایلند برای او آمده است که نامه مربوط به فرزند زین العابدین نور اسلام است که حسین نام دارد و از شیعیان میانماری است که تنها 10 سال دارد.
ابراهیمی یادآور شد:این فیلم ویدیویی81 دقیقه ای در سال تولید1391 به تهیه کنندگی محمد رضا شفیعی تولید شده است.
به گزارش ایرنا،شهرام ابراهیمی فیلم نامه نویس و رضا عطار مدیر فیلم برداری آن هستند و بهنود یخچالی آهنگسازان است.
جواد مزد آبادی کارگردان فیلم ˈفریادهای خاموشˈ در کنار این فیلم تاکنون ساخت بیش از 70 فیلم مستند داستانی کوتاه ، سریال ، تله فیلم و سینمایی در کارنامه اش دارد.
7359



18/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن