تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819008013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیات انتخاب بخش فیلم پنجاهمین جشنواره منطقه ای اراک- آفتاب معرفی شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: هیات انتخاب بخش فیلم پنجاهمین جشنواره منطقه ای اراک- آفتاب معرفی شدند خبرگزاری پانا: رضا جمالی، امید وفایی و مهدی بوستانی 295 فیلم رسیده به دبیرخانه پنجاهمین جشنواره منطقه ای اراک- آفتاب را برای انتخاب و معرفی به بخش مسابقه به تماشا نشستند.
۱۳۹۳ يکشنبه ۱۹ مرداد ساعت 16:14



به گزارش سرویس فرهنگی پانا، هیات انتخاب بخش فیلم پنجاهمین جشنواره منطقه ای اراک- آفتاب  متشکل از  رضا جمالی، امید وفایی و مهدی بوستانی کار  خود را اغاز کردند.
سوابق  حرفه ای  و هنری اعضاء هیات انتخاب بخش فیلم پنجاهمین جشنواره منطقه ای اراک- آفتاب بدین شرح است؛

رضا جمالی فیلمساز اردبیلی تاکنون 13 فیلم کوتاه ساخته است و در بیش از 120 جشنواره ملی و 25 جشنواره بین المللی حضور داشته و موفق به کسب 60 جایزه ملی و  بین المللی شده است.

وی با فیلم «خدا» منتخب نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم آسا شد و فیلم «بچه مرز» افتخارهای متعددی همچون منتخب جشنواره torrelavega  اسپانیا، منتخب جشنواره فیلم امنتیت مرزی لهستان،  دیپلم بهترین فیلم برای «کات» از سی و یکمین جشنواره فیلم کوتاه تهران و... برای او به همراه داشه است.

امید وفایی در سال 1355 متولد شد و از سال 69 با وارد انجمن سینمای جوانان فیلمسازی را آغاز کرد و از دانشگاه سور تهران در رشته کارگردانی فارغ التحصیل شده است. وی  تاکنون بیش از 20 فیلم کوتاه هشت میلیمتری و ویدئویی ساخته است. در سوابق حرفه‌ای وفایی تدریس فیلمسازی در انجمن سینمای جوان و دانشگاه نیز جای دارد. همچنین وی تاکنون جوایز متعددی را از جشنواره‌های ملی و بین‌المللی تحت عنوان‌های بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه، بهترین تدوین و بهترین فیلم بدست آورده است.

مهدی بوستانی متولد ۱۳۵۷کرمان و لیسانس کارگردانی سینما از دانشکده «سوره» اصفهان است. او و تا مقطع کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران تحصیل کرده است. وی که عضو انجمن فیلم کوتاه ایران است، تاکنون جوایز متعددی را از جشنواره های داخلی و خارجی از آن خود کرده است. همچنین علاوه بر فیلمسازی نگارش فیلم‌نامه‌های: عذاب، سکوت، زخم، عطر تند گل‌های صحرایی، عموبرفی، سس مایونز مهرام و کمپوت آناناس مالزیایی، دست تاریک، دست روشن (بلند، بر اساس داستانی به همین نام از هوشنگ گلشیری)، میراث(سریال۱۳قسمتی تلویزیونی)، قوت لایموت، حرمت، طبق نقشه، حاجت روا، تئوری انتقال، فقط یک چهار لیتری و قربانی را نیز برعهده داشته است.

یادآور می شود جشنواره منطقه ای سینمای جوان، پس از  8 سال دومین دوره برگزاری خود در شهر اراك را با حضور شهرهای (فارس، مازندران، كردستان، آذربایجان غربی، زنجان، گیلان، مركزی و هرمزگان) تجربه می کند.

بر پایه این گزارش، 172 فیلم كوتاه داستانی برای حضور در این دوره از جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان رقابت می‌كنند. همچنین بخش مستند جشنواره شاهد رقابت 62 اثر خواهد بود. در بخش پویانمایی نیز 27 اثر برای حضور در جشنواره رقابت و هیات انتخاب در بخش تجربی این رویداد، 35 اثر را برای حضور در این دوره از جشنواره بازبینی می كند.

همچنین پنجاهمین جشنواره فیلم منطقه ا  آفتاب- اراک از دوم تا پنجم شهریور ماه سال جاری در شهر اراك برگزار می شود.

 

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن