تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819827576




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيشرفت 70 درصدي ساخت راه هاي روستايي کردستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مرداد ۱۳۹۳ (۱۴:۲۱ب.ظ)
پيشرفت 70 درصدي ساخت راه هاي روستايي کردستان مدير ساخت و توسعه راه‌هاي راه و شهرسازي كردستان گفت: در چند سال اخير پروژه‌هاي مهمي براي توسعه راه‌هاي كردستان تعريف شده كه با بهره‌برداري از آنها شاهد تحول در وضعيت راه‌هاي استان خواهيم بود براي مثال 200 كيلومتر راه روستايي با پيشرفت فيزيكي بالاتر از 70 درصد در زمره اين پروژه‌هاست.
به گزارش خبرگزاري موج، خالد رنجبر اضافه كرد: بهبود و گسترش راه‌هاي با استاندارد بالا از جمله بزرگراه و راه اصلي، جزو ضروريات است كه خوشبختانه به منظور نيل به اين هدف در چند سال گذشته اقدامات مهمي در قالب اختصاص بودجه‌هاي جهشي براي استانداردسازي و ارتقاي رتبه كمي و كيفي راه‌هاي استان برداشته شده است.
رنجبر ادامه داد: اكنون پروژه‌هاي بزرگي در دست ساخت داريم كه با بهره‌برداري از آنها شاهد تحول در اين عرصه خواهيم بود براي مثال 200 كيلومتر راه روستايي با پيشرفت فيزيكي بالاتر از 70 درصد در زمره اين پروژه‌هاست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن