تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819416197




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ویژه برنامه های طرح غنی سازی اوقات فراغت در منطقه 19 آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ویژه برنامه های طرح غنی سازی اوقات فراغت در منطقه 19 آغاز شد شهرری - ایرنا - معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19از آغاز طرح غنی سازی اوقات فراغت در منطقه خبر داد


به گزارش روز شنبه روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حجت الاسلام رسول جوادی با اعلام این خبراظهارداشت: دراین طرح 6 مدرسه به عنوان پایگاه های اجرای طرح اوقات فراغت انتخاب شده اند که برنامه های تدارک دیده شده برای ایام تابستان را با مشارکت و همکاری آموزش و پرورش منطقه 19، واحد آموزشهای شهروندی نواحی، اداره سلامت، ورزش، رفاه و خدمات و مشارکتهای اجتماعی، اداره فرهنگی، امور بانوان، اداره برنامه ریزی و توسعه شهری و آتش نشانی برگزار می کنند.
وی با اشاره به اجرای این طرح با رویکرد آموزشی تبلیغی، افزود: مدارس ارشاد، همت، فضیلت، شهید شهریاری، شهید محلاتی و دارالقران شهید کریمی جز پایگاههای اجرایی این طرح هستند.
جوادی تصریح کرد: اجرای طرح تبلیغی نسیم بهشت، برگزاری کارگاههای آموزش شهروندی ومسابقات آموزشی، کارگاه امداد و نجات، اردوهای گل گشت، برپایی ایستگاه تندرستی و تفریحی همراه با اهدای جوایز، جذب آتش نشان داوطلب و اعزام به باغ موزه دفاع مقدس از جمله برنامه های اجرایی این طرح است.
وی هدف از اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان را بهبود گذراندن اوقات فراغت آنان با بهره گیری از ظرفیتهای فرهنگی شهر تهران، تقویت مبانی اخلاق اسلامی در میان جوانان و نوجوانان، پرورش خلاقیت و تقویت اعتماد به نفس دانست.
جوادی تاکید کرد: این طرح همچنین به شناخت توانمندی های فردی و بروز استعدادها، کاهش آسیب اجتماعی و استرس های روحی و روانی، توسعه نشاط و سرور در دانش آموزان، مبتنی بر ارزشهای ملی و توجهات دینی کمک شایان توجهی می کند.
1724/687



18/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن