تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819682579




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كارگاه هاي آموزشي، فرصتي مناسب براي ارائه توانمندي‌هاي پژوهشگاه صنعت نفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مرداد ۱۳۹۳ (۱۲:۱۴ب.ظ)
رئيس واحد آموزش پژوهشگاه صنعت نفت: كارگاه هاي آموزشي، فرصتي مناسب براي ارائه توانمندي‌هاي پژوهشگاه صنعت نفت رئيس واحد آموزش و تحصيلات تكميلي پژوهشگاه صنعت نفت گفت: توانمندي‌هاي پژوهشگاه صنعت نفت بايد از طريق كلاس‌ها و كارگاه‌هاي آموزشي اين مركز به مخاطبان ارائه شود؛‌ در همين راستا روابط با سازمان‌هاي مختلف نفتي ايجاد شده كه دوره آموزشي مديريت پروژه PMIgloo اولين دستاورد آن بوده است.
رحمان صوفي فرد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري موج، با اشاره به تأكيدات وزير نفت در حوزه بالادستي و نيز اهميت مديريت پروژه گفت: فعاليت‌هاي بين سازماني پژوهشگاه صنعت نفت و ديگر شركت‌ها با برگزاري دوره مديريت پروژه با عنوان كارگاه PMIgloo براي كارشناسان و مديران پروژه‌هاي شركت نفت و گاز پارس آغاز شد.
وي افزود: در اين كارگاه مديران و كارشناسان پروژه‌ها با رويكردها و ماژول‌هاي مديريت پروژه در قالب كار گروهي به فعاليت پرداختند كه از نظر آموزشي اين نوع فعاليت نسبت به دوره‌هاي صرفا تئوري و حضوري اثر گذار‌تر است.
رئيس واحد آموزش و تحصيلات تكميلي پژوهشگاه صنعت نفت با اشاره به رايزني‌ها و توافقات انجام شده با شركت ملي نفت، همكاري‌هاي متقابل و تجربه موفق در برگزاري دو دوره مشابه در پژوهشگاه بيان داشت: اين سوابق موجب شد تا دوره‌هاي آموزشي شركت نفت و گاز پارس به پژوهشگاه صنعت نفت واگذار شود و اميدواريم با اين سازمان دوره‌هاي آتي را در حوزه‌هاي مديريت پروژه و بالادستي ادامه دهيم.
وي درباره ويژگي هاي اين دوره چنين گفت: رؤسا و مديران عملياتي شركت نفت و گاز پارس در 9 گروه 8 نفره در قالب كار تيمي، ماژول‌هاي مديريت پروژه را تمرين كردند و قرار است دوره دوم اين كارگاه آموزشي با همين روش در هفته‌هاي آتي براي ديگر رؤساي عملياتي اين شركت برگزار شود.








»
تصاویر مرتبط

















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن