تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820121562




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک هزار و 53طرح در شهرک های صنعتی خوزستان به بهره برداری رسیده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یک هزار و 53طرح در شهرک های صنعتی خوزستان به بهره برداری رسیده است اهواز - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: یک هزار و 53طرح در شهرک ها ونواحی صنعتی این استان تا زمان حاضر به بهره برداری رسیده است.


به گزارش ایرنا ˈاخلاق محمدیانˈ در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه اهواز اظهار کرد: خوزستان دارای 70شهرک و نواحی صنعتی است و هفت هزار هکتار زمین صنعتی دارد.
وی افزود: تاکنون یک هزار و 240قرارداد واگذاری زمین برای اجرای طرح های صنعتی در این شهرک ها به امضا رسیده است.
محمدیان گفت: اولویت شهرک های صنعتی سوق دادن بخش خصوصی برای کارآفرینی است و این شهرک ها در آستانه پنجاهمین سال فعالیت خود به دنبال کارآفرینی و کاهش هزینه های سرمایه گذاری قرار دارند.
وی ادامه داد: شهرک های صنعتی خوزستان با هدف ایجاد و توسعه زیرساخت های اقتصادی در بخش صنعت و استقرار نواحی صنعتی برای افزایش خدمات و حمایت از کارهای صنعتی تاسیس شده است.
محمدیان گفت: در سال 1370 که شهرک های صنعتی خوزستان تاسیس شد در دیگر استان های کشور از جمله فارس و اصفهان در ابتدای دهه 60 شاهد ایجاد چنین شهرک هایی بودیم.
وی ادامه داد: در آن زمان شهرک صنعتی در استان وجود نداشت و نواحی صنعتی اهواز مشغول پشتیبانی از رزمنندگان بودند.
محمدیان اضافه کرد: خوزستان دارای مواهب الهی، رودخانه های پرآب و موقعیت های ویژه جغرافیایی از جایگاه خاصی در زمینه اقتصادی برخوردار است.
همچنین مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: برنامه ریزی برای آموزش افراد و مهارت آموزشی آنان مرتبط با صنایع دو اولویت اساسی فنی و حرفه ای است.
ˈرحمن قلاوندˈ افزود: بهره وری نیروی انسانی مهمترین شاخص در جهان است و مابقی شاخص ها را در حوزه اقتصادی دربرمی گیرد.
وی ادامه داد: هم اینک 50مرکز ثابت دولتی و 800مرکز آزاد آموزش فنی و حرفه ای در خوزستان فعال است.
قلاوند اصافه کرد: در سال گذشته فنی و حرفه ای خوزستان رویکرد خود را در کارگاه های آموزشی از روش سنتی به نوین تغییر داد و دانش آموزان را از رفتن به کلاس های غیرکاربردی به سمت کلاس های مهارت آموزی سوق داد.
645/551



17/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن