تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند مى‏فرمايد: بنده من با هيچ كارى پسنديده‏تر از انجام آن چه كه بر او فرض كردم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815677702




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحرکات دشمن به واسطه وجود اختلاف بین مسلمانان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه نهاوند: تحرکات دشمن به واسطه وجود اختلاف بین مسلمانان است نهاوند – ایرنا – امام جمعه نهاوند گفت: آنچه که باعث شده امروز دشمنان اسلام در سایه آن تحرکاتی داشته باشد و امنیت خود را تضمین کنند ناش از ایجاد اختلاف بین مسلمانان و به ویژه القاء اختلاف بین شیعه و سنی است.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام ˈ عباسعلی مغیثی نیاˈ با بیان این مطلب در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته نهاوند افزود: اگر آمریکا و اسرائیل امروز علیه امت اسلام عربده می کشند و آنها را به خاک و خون می نشانند به خاطر ایجاد اختلافی است که بین مسلمانان ایجاد نموده و توان آنها را تضعیف کرده اند.
وی با بیان اینکه طبق نظر رهبر انقلاب توهین به مقدسات اهل تسنن حرام است اضافه کرد: ایجاد اختلاف های فرقه ای بین مذاهب شیعه و سنی ریختن آب به آسیاب دشمن است زیرا باعث می شود که امنیت آنها بیشتر حفظ شود.
وی گفت: متاسفانه اخیرا سایتهای منحرفی وجود داشتند که وابسته به ضد انقلاب بوده و به نام دفاع از شیعه به مقدسات اهل تسنن توهین می کردند که این سایتها در شهرهای تهران، قم، مشهد و اصفهان شناسایی و توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) فیلتر شدند .
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مبارزه امروز جهان اسلام با دشمنان مبارزه جبهه حق با جبهه باطل است افزود: مبارزه کنونی آمریکا با جهان اسلام مبارزه جبهه حق با جبهه باطل است و هر کس که در خدمت اهداف دشمن باشد در جبهه باطل قرار دارد.
وی شناخت جبهه حق و باطل را نیازمند داشتن بصیرت عنوان کرد و افزود: ممکن است در بین کسانی که به نفع دشمن کار می کنند افرادی باشند که اهل خواندن نماز شب هم باشند اما چون در خدمت اهداف اسرائیل و آمریکا هستند در جبهه باطل قرار دارند و عکس این قضیه نیز وجود دارد .
وی نمونه این ادعا را گروه داعش عنوان نمود و گفت: گروه داعش دارای ظاهری مسلمانی و موجه می باشند اما در خدمت منافع اسرائیل قرار دارند و به همین خاطر این گروه جزء جبهه باطل قرار دارند .
خطیب جمعه نهاوند با اشاره به شکست اسرائیل در غزه گفت: این چهارمین شکست اسرائیل در غزه است و این رژیم غاصب چون توان مقابله در برابر مقاومت را ندارد مردم بی دفاع را به خاک و خون می کشاند و باز هم نمی تواند به اهداف خود برسد.
وی افزود: حمایتهای مردم ایران از این مردم بی دفاع نقش مهمی دارد زیرا باعث می شود که کمکهای ما اگر چه کم باشد اما چون با اخلاص است می تواند برکت داشته باشد و آنانرا پیروز نماید.
7526/2624



17/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن