تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820275116




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقلام آموزشی سنجش سلامت در تهران قدیم توزیع می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
اقلام آموزشی سنجش سلامت در تهران قدیم توزیع می‌شود
سرپرست اداره سلامت شهرداری منطقه 12،‌از توزیع اقلام آموزشی سنجش سلامت در این منطقه خبر داد.
 سحر گودرزی سرپرست اداره سلامت شهرداری منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: توزیع اقلام آموزشی سنجش سلامت و کودک سالم در محله هرندی منطقه 12 در دستور کار اداره سلامت شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به مدت 15 شب در محله هرندی از 12 تا 26 مرداد ماه سال 93 به منظور ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجرا است.

گودرزی اظهار داشت: در این طرح بیش از هزار اقلام آموزشی سنجش سلامت و کودک سالم در محله هرندی با حضور کارشناسان سلامت منطقه 12 توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: توزیع اقلام آموزشی،‌بروشور، سی دی، کتابچه و پکیج‌های آموزشی سنجش سلامت و کودک سالم در محله هرندی در 5 بخش و عنوان شامل دیابت،‌اهدای خون،  سنجش عدالت،‌جلوگیری از انواع معلولیت،‌ مراقبت‌های دوران بارداری از اقدامات اجرایی این طرح است.

گودرزی خاطرنشان کرد: آموزش چهره به چهره کودک، سلامت و سنجش سلامت شهروندان در محله هرندی،‌برگزاری کارگاه‌های آموزشی سنجش سلامت و کودک سالم پیرامون موضوع‌های دیابت،‌ مشاوره‌های پزشکی،‌ مامایی، پرستاری، جلوگیری از معلولیت‌ها،‌ مراقبت‌های دوران بارداری از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.


انتهای پیام/ 






تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن