تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كاغذى را كه روى آن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم نوشته شده است از روى زمين برد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815501143




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به روز رسانی مسیرهای 5 گانه دوچرخه سواری در تهران قدیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
به روز رسانی مسیرهای 5 گانه دوچرخه سواری در تهران قدیم
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 12 از به روز رسانی مسیرهای 5 گانه دوچرخه سواری در این منطقه خبر داد.


 سعید عزیزی نژاد معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: به روز رسانی مسیرهای 5 گانه دوچرخه سواری در محورهای اصلی منطقه  12 در دستور کار معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح به منظور گسترش فرهنگ استفاده از دوچرخه به جای خودروهای شخصی، کاهش بار ترافیکی، پیاده راه سازی و ارتقای امنیت و رفاه حال شهروندان در دست اجرا است.
 
عزیزی نژاد اظهار داشت: در این طرح معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 12، معاونت حمل و نقل ترافیک شهر تهران، اکیپ‌های اجرایی فنی، عمران و ترافیک منطقه 12 مشارکت و همکاری دارند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: به روز رسانی مسیرهای 5 گانه دوچرخه سواری در محورهای اصلی منطقه 12 شامل حدفاصل میدان حسن آباد، میدان امام خمینی و مسیرهای 5 گانه متصل به میدان امام خمینی(ره) هوشمند سازی مسیرهای 5 گانه دوچرخه سواری توسعه مسیر ویژه دوچرخه سواری، صدور کارت‌های هوشمند بدون محدودیت زمانی از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
عزیزی نژاد خاطر نشان کرد: ساماندهی مسیر حمل و تخلیه کالا و بار در بازار بزرگ تهران، تجهیز امکانات ترافیکی در معابر، محورهای اصلی، تقاطع‌ها و میادین، بروزرسانی امکانات ترافیکی در کارگاه‌های 2 گانه ترافیک از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.
 
انتهای پیام/ 







تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن