تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819737327




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس دانشگاه آزاد شاهرود: خبرنگار متعهد مدافع حقوق مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس دانشگاه آزاد شاهرود: خبرنگار متعهد مدافع حقوق مردم است شاهرود - ایرناه - رییس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت : مسیر خبرنگار متعهد ،مسیر دفاع از حقوق مردم است .


ˈاحمد زیانیان ˈ عصر روز جمعه به مناسبت گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار و سالروز شهادت خبرنگار ایرنا ˈمحمود صارمیˈ افزود : رسالت خبرنگار در دفاع از حق و مبارزه با فساد ، بسیار ارزشمند است.
وی تاکید کرد : خبرنگار با دست تونا و قلم توانمند خود مسیر پیشرفت و توسعه کشور را شناسایی می کند.
وی گفت : اطلاعات و تبادل اطلاعات و اطلاع رسانی به موقع یک از مولفه های مهم کشورهای پیشرفته در جهان است.
وی با بیان اینکه همه باید در جهت تقویت زیرساخت اطلاع رسانی در کشور تلاش کنیم ، افزود : در این راستا توجه و حمایت بیشتر از قشر زحمت کش و دلسوز خبرنگاران ،یک نیاز ضروری است .
رییس دانشگاه آزاد شاهرود بیان کرد : در جهان امروز با ورود ابزارهای جدید در عرصه خبر و اطلاع رسانی ، رسالت خبرنگاران متعهد را در بحث اطلاع رسانی بسیار سخت کرده است .
زیانیان گفت : خبرنگاران متعهد و دلسوز نظام همواره از قلم خود با آینده نگری و برای پیشرفت ملت ایران در عرصه های مختلف استفاده می کنند.
رییس دانشگاه آزاد واحد شاهرود با یادآوری فجایع غزه و کشته شدن مردم بی گناه توسط صهیونیست ها تصریح کرد: نقش خبرنگاران در جلب توجه جهانیان برای دفاع از حقوق مردم بی دفاع غزه قابل توجه است.
وی خاطر نشان کرد : تولید عمل باید بتواند گره گشای مشکلات مردم در بخش های مختلف به ویژه فعالیت های اقتصادی باشد.
دزیانیان اظهار داشت : در این زمینه این دانشگاه قراردادهایی را با بخش های مختلف دولتی و خصوصی مرتبط با صعنت منعقد کرده و امیدواریم بتوانیم از ظرفیت های عملی این واحد دانشگاهی ،بیشترین بهره برداری در ایجاد تعامل و همکاری با فعالیت های مختلف اقتصادی بویژه بخش صنعت را داشته باشیم .
دزیانیان با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب است گفت : در حال حاضر این واحد دانشگاهی با 280 عضو هیات علمی، 12 هزار دانشجو و 169 رشته تحصیلی مشغول فعالیت است.
وی همچنین به ارتقای این دانشگاه به جامع شدن اشاره کرد و افزود : با این ارتقاء ، فرصت جدیدی برای رشد و پیشرفت علمی در دانشگاه آزاد شاهرود فراهم شده است .
وی با بیان اینکه این دانشگاه بزرگترین واحد دانشگاه آزاد در استان سمنان است گفت : پیشرفت در همه زمینه ها در گروه توسعه علم و دانش است.
وی تاکید کرد : در راستای ایجاد رشته های جدید و جذب استاد 30 رشته درخواست شد که تعداد 14 رشته آن مورد پذیرش قرار گرفت و در مهر ماه 93 شاهد حضور دانشجویان دکترای تخصصی در این دانشگاه نیز خواهیم بود.
به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار با حضور رییس دانشگاه آزاد و خبرنگاران شهرستان شاهرود اولین خیابان در شاهرود که به نام خبرنگار در این دانشگاه نامگذاری شده پرده برداری شد.ک/2
1496/611



17/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن