تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819827690




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره تابستانه در بوستانهای قزوین اجرا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جشنواره تابستانه در بوستانهای قزوین اجرا می شود قزوین - ایرنا- مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قزوین از آغاز به کار جشنواره تابستانه ˈعمو باغبان و مبارکˈ به مدت 90 روز در بوستان های شهر قزوین خبر داد.


سید ˈمهدی کاظمیˈ روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نمایشنامه شاد با هنرنمایی گروه نمایشی رنگین کمان و با مضمون مشارکت کودکان و نوجوانان در پاسداشت فضای سبز محلات به اجرا درمی آید و دارای محتوای فرهنگی برای کودکان و خانواده هاست.
وی اظهارکرد: در این نمایش میدانی هنرمندان در نقش های عمو باغبان، مبارک، عمو تنبکی و جادوگر به ایفای نقش می پردازند و در ارتباط با کاربران فضای سبز ضمن اطلاع رسانی، پیام مورد نظر را در قالب یک اثر هنری و به صورت چهره به چهره به بینندگان انتقال می دهند.
کاظمی اضافه کرد: هرچند رسالت سازمان پارک ها و فضای سبز ایجاد و نگهداری فضای سبز است، اما با اعتقاد به اینکه فرهنگ سازی یک وظیفه همگانی است، در تلاشیم تا با تحکیم ارتباطات، دیدگاه شهروندان و به ویژه کودکان را نسبت به مقوله حفظ فضاهای سبز بهبود بخشیم.
مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قزوین افزود: انتظار داریم با اجرای فعالیت های فرهنگی، هنری در سطح بوستان ها، بتوانیم ضمن شناساندن اهمیت و جایگاه فضای سبز شهری حساسیت شهروندان را در خصوص حفظ و نگهداری از فضای سبز شهری افزایش دهیم.
7389 / 614



17/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن