تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819445343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه روابط ایران و عراق از اهداف مشترک مسوولین دو کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار کرمانشاه: توسعه روابط ایران و عراق از اهداف مشترک مسوولین دو کشور است کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه، توسعه روابط و گسترش سطح همکاری بین ایران و عراق را از اهداف مشترک مسوولین دو کشور برشمرد و گفت: امضای یادداشت تفاهم با طرفین عراقی از استان دیالی به اجرای این مهم کمک شایانی می کند.


ˈابراهیم رضایی بابادیˈ روز جمعه پس از امضای یادداشت تفاهم با استاندار دیالی عراق در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: استان های کرمانشاه و دیالی از توانمندی ها و ظرفیت های بالایی برخوردارند که با در اختیار قرار دادن آن ها به طرف مقابل می توان به رونق و توسعه یکدیگر کمک کنند.
وی افزود: این گسترش همکاری در راستای توسعه و تقویت دو استان صورت گرفته و مطمئنا مردم هم از آن منتفع و برخوردار خواهند شد.
رضایی ادامه داد: کرمانشاه استانی با ظرفیت های بالاست و بارها آمادگی خود را برای کمک به استان های مختلف عراق اعلام کرده است در مقابل از خدماتی که استان دیالی می تواند به ما ارائه کند برخوردار خواهیم شد و این هم افزایی و گسترش روابط به صلح و امنیت و آرامش و همچنین تقویت روابط اقتتصادی و تجاری طرفین کمک می کند.
استاندار کرمانشاه با اشاره به یادداشت تفاهمی که به امضای وی و یعقوب المجمعی استاندار دیالی رسید، اظهار داشت: در این تفاهم نامه دو طرف در خصوص همکاری در زمینه های صنعت، کشاورزی، آموزش های فنی و حرفه ای، گردشگری و ... به توافقات خوبی رسیدند که امیدوارم گام های موثری نیز در راستای اجرایی شدن آن ها نیز برداشته شود.
رضایی با بیان اینکه یکی از مفاد این یادداشت تفاهم در خصوص راه اندازی بازارچه سومار - مندلی بوده است، خاطرنشان کرد: طرفین در خصوص استقرار نیروی انسانی و امکانات مورد نیاز لازم و همچنین استقرار نیروهای مرزی برای تامین امنیت مورد نظر توافق کردند.
وی در پایان بار دیگر با مثبت ارزیابی کردن یادداشت تفاهم مذکور، ابراز امیدواری کرد تا امضای آن گام موثری برای افزایش سطح تعاملات دو کشور ایران و عراق در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، آموزشی و ... باشد.
7458/567



17/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن