تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818975023




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشکسوت مطبوعات: وزارت ارشاد برای سامان بخشی تشکلهای مطبوعاتی تلاش کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پیشکسوت مطبوعات: وزارت ارشاد برای سامان بخشی تشکلهای مطبوعاتی تلاش کند اصفهان- ایرنا- یک پیشکسوت روزنامه نگاری و مطبوعات اصفهان گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امسال به عنوان هدیه روز خبرنگار برای سامان بخشی تشکلهای مطبوعاتی قدم بردارد و تلاش کند.


ˈعبدالحسین جعفریˈ روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خبرنگاران مظلوم ترین قشر جامعه هستند و در طول سالهای متمادی مورد بی مهری قرار گرفته اند.
وی گفت: اگر از نزدیک به وضعیت خبرنگاران نگاه کنیم می بینیم که آنها از ساده ترین امکانات و موقعیت هایی که باید داشته باشند محروم هستند و این در حالیست که خبرنگاران در تمام زمینه ها و مسائل پیشرو هستند.
این پیشکسوت که 51 سال عمر خود را در عرصه خبر و اطلاع رسانی طی کرده است، اظهار کرد: باید برای خبرنگار اهمیت و ارزش بیشتری قائل شوند و برای تامین آرامش روحی وی شرایط رفاهی خاص در نظر گرفته شود.
جعفری خبرنگاران را افرادی با رشادت و تلاشگر توصیف کرد و گفت: رشادت و کوشش های موثر و مفیدی که خبرنگاران در جبهه های دوران دفاع مقدس و نیز شهید صارمی در جریان واقعه افغانستان با پایداری و شجاعت خود داشتند اکنون نیز در بسیاری از خبرنگاران و فعالان این عرصه قابل مشاهده است.
وی با تاکید بر آموزش حرفه ای خبرنگاران افزود: از نقطه نظر علمی و کاربردی حرکت های خوبی برای ارتقای سطح حرفه ای خبرنگاران صورت گرفته اما هنوز کاربرد لازم را پیدا نکرده است زیرا هنوز برخی افراد بدون تخصص و گذران دوره خبرنویسی وارد این حرفه می شوند.
این پیشکسوت مطبوعات اصفهان نزدیک به 700 تابلو در ابعاد 70*100 از آثار خود تهیه کرده و تعدادی از آنها را برای نمایشگاهی در موزه مطبوعات به تهران فرستاده است اما اکنون می گوید برخلاف قولی که به من درخصوص بازگرداندن سالم تمام آثار داده بودند تعدادی از آنها دچار نقص شده و شش تابلو نیز به من بازگردانده نشده است.
وی افزود: با وجود نامه ها و پیگیری های مکرر در این زمینه، هنوز این مشکل رفع نشده و شش اثر مفقود شده تحویل داده نشده است.
جعفری در دیدار چند روز قبل با مدیرکل مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که به منظور حضور در اختتامیه نهمین جشنواره مطبوعات استان به این شهر سفر کرده بود این مسئله را مطرح و خواستار پیگیری جدی آن شد.
ت / 7131/ 607



17/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن