تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819677740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعطیلات تابستان فرصتی ارزشمند برای کسب شایستگی دانشجو معلمان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سرپرست دانشگاه فرهنگیان: تعطیلات تابستان فرصتی ارزشمند برای کسب شایستگی دانشجو معلمان است خبرگزاری پانا: سرپرست دانشگاه فرهنگیان در اختتامیه اردوی معرفتی-فرهنگی «حیات طیبه»گفت: تعطیلات تابستان، فرصتی ارزشمند برای کسب شایستگی و افزایش بصیرت و آگاهی دانشجومعلمان است.
۱۳۹۳ شنبه ۱۸ مرداد ساعت 08:51



به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، محمود مهر محمدی در اختتامیه ی نخستین اردوی معرفتی- فرهنگی «حیات طیبه» که به همت نهاد مقام معظم رهبری در پردیس شهید بهشتی مشهد برگزار شد، برگزاری این همایش را که به همت نهاد مقام معظم رهبری و معاونت فرهنگی دانشگاه تشکیل شد، فرصت مناسبی برای استفاده و انتقال تجارب به شکلی کارآمد به آیند گان برشمرد. سرپرست دانشگاه فرهنگیان، در اختتامیه ی اردوی معرفتی-فرهنگی «حیات طیبه» عنوان کرد: دانشگاه، درایام تابستان تعطیل می شود، اما تربیت معلم، هرگز تعطیل نمی شود. وی، تاکید کرد: تعطیلات تابستان، فرصتی ارزشمند برای کسب شایستگی ها و افزایش بصیرت و آگاهی دانشجومعلمان است و وظیفه ی مسئولان دانشگاه است که با استفاده ی بهینه از این ایام  برای فعالیت های اختیاری زمینه ی کسب شایستگی های اختیاری را فراهم آورند. سرپرست دانشگاه فرهنگیان، افزود: این برنامه ها، باید در قالب فعالیت های متنوع پیش بینی شود تا بتواند پاسخگوی طیف وسیعی از علایق و نیازهای دانشجو معلمان بوده و از حیث کمی فراگیری قابل توجهی داشته باشد. مهر محمدی با بیان این که برگزاری اردوهای ایران شناسی و ایرانگردی در فصل تابستان نیز، باید در دستور کار دانشگاه قرار گیرد، اظهار داشت: علایق هنری، دینی، اخلاقی، علمی و فن آوری، زیست محیطی و فرهنگی از جمله برنامه های متنوعی است که می تواند برای این ایام در نظر گرفته شود. وی، افزود: دستیابی به ساحت های شش گانه ی تعلیم و تربیت، به تنهایی، کار دانشگاه فرهنگیان نیست و باید در طراحی برنامه های تابستانی از  دیگر ظرفیت های موجود، استفاده کنیم. مهرمحمدی، افزود: برای تعالی دانشگاه فرهنگیان و رسیدن به نقطه ی مطلوب آن باید تمام ظرفیت های ملی به خدمت گرفته شود و در این راستا  نیاز به مشارکت جدی ملی و فرادستگاهی نیاز داریم. شایان ذکر است، اردوی حیات طیبه با حضور وزیر آموزش و پرورش، مدرسان و  مسئولان دانشگاه فرهنگیان و 500 دانشجو معلم نخبه و فعال فرهنگی در دانشگاه فرهنگیان از تاریخ 11 لغایت 16 مرداد ماه سال جاری در پردیس دانشگاه شهید بهشتی مشهد برگزار شد.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن