تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند ، پشمیان نگردد : 1 - اجتناب از عجله ، 2 - مشورت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819851682




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اردبیل آماده استقبال از مسافران مرحله دوم تعطیلات تابستانی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اردبیل آماده استقبال از مسافران مرحله دوم تعطیلات تابستانی شد اردبیل - ایرنا - فرماندار اردبیل گفت: با پایان ماه رمضان و آغاز مرحله دوم سفرهای تابستانی تمامی دستگاه های خدماتی در اردبیل آماده استقبال از مسافران است.


به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا جواد زنجانی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پیش بینی می شود در مرحله دوم سفرهای تابستانی ، اردبیل با حجم گسترده مسافر مواجه شود.
وی بر توسعه سرویس های بهداشتی ، آب شرب مورد نیاز مصرفی ، نظارت منظم و مستمر بر اماکن گردشگری و افزایش کیفیت خدمات دهی تاکید کرد.
وی ادامه داد : لکه گیری و مرمت آسفالت بعضی جاده ها و معابر پرتردد گردشگری و برداشت نخاله های حاشیه جاده ها ، رسیدگی فوری نسبت به مسیر منطقه توریستی آب درمانی سردابه و منطقه گردشگری دربند هیر از جمله اقدامات ضروری در راستای خدمات رسانی به مسافران است.
زنجانی از آمادگی آموزش و پرورش ناحیه یک و دو با 54 مدرسه و 531 کلاس جهت اسکان فرهنگیان محترم خبر داد.
وی ادامه داد : عوامل اجرایی آموزش و پرورش نیز با برنامه ریزی و پیش بینی مناسب آمادگی کافی جهت استقبال از فرهنگیان و حتی سایر مسافرین جهت اسکان در مدارس را دارند .
وی بر نصب بنر وعلائم راهنمایی مسافرین در مکان و مسیر مناسب تاکید کرد و گفت: از 109 پارک ، هفت پارک بزرگ اردبیل نیز آماده پذیرایی از میهمانان باهماهنگی دستگاههای مسئوول با شهرداری و عوامل انتظامی می باشد .
وی همچنین از تور رایگان گردشگری با همکاری دستگاههای مسئوول امر گردشگری و شهرداری خبر داد و افزود : در کنار هماهنگی و همکاری دستگاههای مسئوول در رابطه با گردشگری و خدمات رسانی مناسب به مردم ، گشت های بازرسی از طرف سازمان صنعت ، معدن و تجارت و گشت های بهداشتی از طرف بهداشت شهرستان در این ایام تشدید می شود.
زنجانی اضافه کرد: شماره تلفن 124 ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت آماده پاسخگویی به شکایات مردم در امور صنفی بوده و با متخلفین برخورد قانونی از سوی سازمان تعزیرات حکومتی انجام خواهد شد.
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل نیز در این خصوص گفت: 214 مرکز اقامتی در استان آماده استقبال از مسافران در مرحله دوم از سفرهای تابستانی است.
قادر تقی زاده افزود: از این تعداد 28 مورد هتل، 81 مورد هتل آپارتمان ، 100 مورد مهمانپذیر، سه کمپینگ و دو مورد پانسیون می باشد.
وی گفت سه درصد هتل ها، 14درصد هتل آپارتمان ها و هشت درصد مهمانپذیرهای کشور در استان اردبیل قرار دارد.
وی ادامه داد : این استان هفت درصد مراکز اقامتی و شش درصد تخت مراکز مذکور را به خود اختصاص داده است.
تقی زاده افزود: در کنار این مراکز اقامتی ستاد اسکان فرهنگیان نیز با تعداد 20 پایگاه، 110 مدرسه و 938 کلاس و دو خانه معلم پذیرای گردشگران است .
وی با اشاره به نظارت شبانه روزی اکیپ های مشترک کمیته نظارت ستاد اجرایی خدمات سفر از مراکز اقامتی و پذیرایی عنوان کرد: برخورد با متخلفان به ویژه در زمینه نرخ مراکز اقامتی و پذیرایی به شدت کنترل می شود .
تقی زاده گفت : استان اردبیل به عنوان یکی از مقاصد اصلی سفرهای تابستانی بوده و به همین منظور تمامی شهرهای استان در بخش مراکز اقامتی، مراکز پذیرایی بین راهی و آب درمانی آماده خدمات رسانی به گردشگران خواهند بود.
استان اردبیل به دلیل دارا بودن اماکن گردشگری ، آب درمانی و داشتن آب و هوای مطبوع در تابستان همه ساله مسافران زیادی را از سراسر کشور در خود پذیرا می شود.
8124/530



05/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن