تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820145121




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تسهیلات به شهرداریهای مازندران داده می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران صالح نیا:
تسهیلات به شهرداریهای مازندران داده می شود
ساری- خبرگزاری مهر: معاون بازرگانی و اقتصادی سازمان همیاری شهرداری های مازندران گفت: برای اولین بار در سال جاری به شهرداری های استان تسهیلات بانکی برای خرید تجهیزات پرداخت می شود.



به گزارش خبرنگار مهر سید حسین صالح نیا عصر پنجشنبه درحاشیه بازدید از دهمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و رسانه های مجازی استان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری سازمان همیاری شهرداریهای استان با بانک تجارت بیان داشت: این رویداد برای اولین بار جهت تسهیل در امور مربوطه شهرداری ها و ارائه خدمات و تسهیلات بانکی براساس آخرین سیاست های پولی و اعتباری بانک مرکزی بین سازمان های همیاری شهرداری های سطح استان مازندران منعقد شد.
 
وی افزود: با اجرای این تفاهم نامه در سطح استان قطعا شهرداری ها در تأمین خرید ماشین آلات، تجهیزات و خدمات مورد نیاز از طریق سازمان همیاری از تسهیلات بهره مند می شوند.
 
معاون بازرگانی و اقتصادی سازمان همیاری شهرداری های مازندران تصریح کرد: 58 شهرداری در سطح استان مازندران در عرصه خدمات تحت پوشش این نهاد هستند که تاکنون با توجه به نیازهای شهرداری ها در دریافت تسهیلات با مکاتبه سازمانی شش شهرداری در سطح استان اقدام به دریافت تسهیلات کرده که هم اکنون در مرحله پایانی اخذ وام قرار دارند.
 
صالح نیا اضافه کرد: شهرداری ها ومتقاضیان در این طرح می توانند تا سقف 3.6 میلیارد تومان از تسهیلات بانک تجارت وسازمان همیاری شهرداری های مازندران در جهت خرید تجهیزات و انجام فعالیت های عمرانی شهری استفاده نمایند.
 
وی با اشاره به کمک های بلا عوض به شهرداری ها خاطرنشان کرد: هیچگونه کمک دولتی وبلا عوض به شهرداری ها ارائه نمی شود وتنها در انجام فعالیت ها مشارکت کرده تا هزینه های عمرانی ارزانتری برای دستگاه های اجرایی عرضه شود.
 
 
 



۱۳۹۳/۵/۱۷ - ۱۲:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن