تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820160038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانش آموزان مخترع مازندران تسهیلات می گیرند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دانش آموزان مخترع مازندران تسهیلات می گیرند ساری - ایرنا - رییس پارک علم و فناوری مازندران از برنامه حمایتی این نهاد به دانش آموزان مخترع خبرداد و گفت: تسهیلات 10 تا 30 میلیون ریالی به این دانش آموزان پرداخت می شود .


ˈعلی معتمدزادگان ˈ روز سه شنبه در حاشیه بازدید یکی از نمایندگان حوزه انتخابیه ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی از مجموعه پارک علم و فناوری مازندران ، گفت: این تصمیم پارک علم و فناوری مازندران بمنظور حمایت از ایده های نو دانش آموزان و شکوفایی آنان انجام می شود.
وی انجام این اقدام حمایتی را در گرو تشکیل کانونهای خلاقیت و فناوری در مازندران اعلام کرد و افزود : با توجه به استقبال متقاضیان فناور ، نخبه و صاحبان ایده ، پارک علم و فناوری استان با محدودیت فضا و امکانات مواجه است .
رییس پارک علم و فناوری مازندران گفت: برای ایجادکانونهای خلاقیت و فناوری ، اداره کل آموزش و پرورش با در اختیار گذاشتن فضای خالی مدارس می توانند یاریگرخوبی برای پارک علم و فناوری باشد.
وی از برگزاری دوره های آموزش کار آفرینی ، ثبت شرکتها و تهیه طرحهای تجاری بعنوان بخشی از اقدامات حمایتی پارک علم و فناوری مازندران به این کانونها برشمرد و ادامه داد: در حال حاضر ساماندهی در ثبت اختراع دانش آموزان مازندران وجود ندارد .
معتمدزادگان اضافه کرد: هم اکنون تنها دو کانون خلاقیت و فناوری دانش آموزان در تنکابن و بابل توسط شرکت خصوصی و یک واحد دانشگاهی فعال است که نیاز به افزایش این کانونها است .
ˈ محمددامادی ˈنماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی وعده داد برای تامین زمین مناسب بمنظورایجاد پردیس اصلی پارک علم و فناوری استان همکاری بکند.
هم اکنون دو مرکز رشد در شهرستانهای ساری و سیمرغ و 50 شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری مازندران فعال هستند.ک/3
7329/608



14/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن