تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):بار الها... باطل را از درون ما محو نما و حق را در باطن ما جاى ده. زيرا كه ترديدها...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804746589




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاشیه های آیین روز خبرنگار در همدان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: حاشیه های آیین روز خبرنگار در همدان همدان- ایرنا- آیین بزرگداشت روز خبرنگار در همدان دارای حواشی متعددی بود که گلایه استاندار از شیوه برگزاری این آیین یکی از مهمترین حاشیه های این مراسم بود.


به گزارش ایرنا آیین بزرگداشت روز خبرنگار در همدان شامگاه پنجشنبه با حضور تعداد زیادی از خبرنگاران استان، روابط عمومی ها و مسوولان ارشد استانی و مدیران برگزار شد.
این مراسم با یک از ساعت تاخیر ساعت 19 در مرکز سالن همایش های دانشگاه علوم پزشکی همدان آغاز و در گرمایی طاقت فرسا بدون نبود دستگاه خنک کننده تا ساعت 22 ادامه داشت.
تعداد صندلی ها پاسخگوی افراد حاضر در این آیین نبود که این امر به بی نظمی این جلسه اضافه کرده بود و بیشتر خبرنگارانی که دیرتر از این ساعت وارد سالن همایش شدند تا پایان جلسه سر پا ایستادند.
سخنرانی رییس خانه مطبوعات، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بیان درد و دل خبرنگاران از زبان سه پیشکسوت اهل قلم بدون حاشیه برگزار شد.
برنامه پانتومیم و اجرای موسیقی زنده نیز با استقبال بی رمق خبرنگارانی مواجه بود که چهار ساعت بدون کوچکترین پذیرایی تنها گوش می کردند و تنها تفاوت این مراسم با سایر جلسات برایشان در این بود که امروز دیگر قلم در دست نگرفته بودند.
کلیپی نیز توسط گروهی از خبرنگاران تنظیم شده بود که در آن به شغل خبرنگاری، دغدغه آنها، خوش اخلاق ترین ها، بداخلاق ترین، منتقدترین و خوش تیپ ترین های رسانه از دیدگاه سایر خبرنگاران پرداخته شده بود و به جرات می توان گفت تنها بخشی از برنامه های امشب بود که کمی لبخند بر لبان خبرنگاران در این روز هدیه کرد.
اما یکی از پر حاشیه ترین بخش های این برنامه سخنرانی استاندار همدان بود که با گلایه از نحوه اداره برنامه ها خطاب به خبرنگاران گفت: ما در اداره کردن این جلسه نقشی نداشتیم و همه کارها را به خودتان سپردیم حال متوجه شدید که اداره کردن یک برنامه چه سختی هایی دارد و ما روزانه چند مورد از این جلسات را باید مدیریت کنیم؟
نیکبخت عنوان کرد: در سال یک روز، روز خبرنگار نامیده شده و هزینه های برگزاری این مراسم نیز توسط استانداری تامین شده است و چه بهتر بود که خبرنگاران همراه با خانواده به این مراسم دعوت می شدند تا ارزش کار آنها برای یکبار در سال به خانوده هایشان نیز گوشزد می شد.
استاندار اضافه کرد: امروز روز خبرنگاران است، امروز باید شما حرف بزنید و ما گوش کنیم که با گفتن این حرف دست خبرنگاران برای صحبت کردن بالا رفت، سوالات متعدد بود و استاندار نیز از خبرنگاران خواست تا با رعایت نظم سوالات خود را بپرسند.
وی در عین حال افزود: وقت این مراسم درست تنظیم نشده است و اگر هم به سوالات خبرنگاران جواب ندهم فکر می کنند که کم آورده ام.
استاندار همدان همچنین با پرداختن به نیاز های خبرنگاران تشکیل نظام صنفی و حل مشکلات مسکن مهر خبرنگاران را از مهمترین اولویت های کارگروه رسانه استان همدان در ماه های آینده اعلام کردند.
وی همچنین از ارایه هدیه یک میلیون ریالی استانداری به خبرنگاران استان به مناسبت روز خبرنگار خبر داد و گفت: 50 هدیه یک میلیون ریالی نیز در پیاده روی روز خبرنگار به قید قرعه خبرنگاران تعلق خواهد گرفت.
استاندار ادامه داد: این جلسه تجربیات زیادی را بدنبال داشت تا سال آینده نظم دهی به برنامه با دقت نظر بیشتری انجام شود.
پس از آن ادارات مختلف حاضر در جلسه نیز از طرف روابط عمومی ادارات قول ارایه هدایایی به خبرنگاران حوزه خود در این جلسه دادند و مجموعه گردشگری گنجنامه نیز استفاده از تله کابین و سورتمه گنجنامه را برای خبرنگاران با چهار نفر همراه در روز شنبه را رایگان اعلام کرد و شرکت سیاحتی غارعلیصدر نیز بازدید از غار علیصدر با کارت خبرنگاری را تا آخر سال برای خبرنگاران رایگان دانست.
در پایان این جلسه مجری حاضر که بیشتر از همه سخنرانان جلسه نطق کرده بود با صدای بلند اعلام کرد که تاکنون جلسه ای به این بی نظمی ندیده است.
پس از این جلسه که تا ساعت 22 ادامه داشت مهمانان حاضر پس از چهار ساعت برای پذیرایی به سلف سرویس دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هدایت شدند که به علت کوچک بودن ظرفیت این سلف سرویس نیز بیشتر افراد جایی برای نشستن و صرف غذا پیدا نکرده و پس از مدتی که در صف غذا بودند مجبور شدند برای صرف آن در محوطه دانشگاه روی چمن ها غذای روز خبرنگار خود را نوش جان کنند.
مراسم روز خبرنگار امسال نیز تلخ و شیرین گذشت ولی ای کاش متولیان امر اول خود جایگاه خبرنگار را درک کنند بعد نسبت به برگزاری چنین مراسم هایی اقدام کنند.تا خاطره تنها روزی که برای تقدیر از خبرنگاران قرار داده شده است به کام آنها اینگونه تلخ نشود.
7530/2624



17/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن