تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگز با مردم به اندازه عقل خود سخن نگفتند و فرمودند:...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798493812




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آرمان نظام سلامت با همراهی خبرنگاران و رسانه ها محقق می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس دانشگاه علوم پزشکی در پیام تبریک روز خبرنگار آرمان نظام سلامت با همراهی خبرنگاران و رسانه ها محقق می شود شیراز - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پیام تبریکی به مناسبت هفدهم مرداد و روز خبرنگار بیان داشت : نهایی ترین هدف سلامت، دسترسی صحیح تمام اقشار جامعه و بهره مندی همگان از آن است که این آرمان به یاری اصحاب رسانه، و خبرنگاران محقق شده و شتابی عمیق یافته است.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، دکتر محمد هادی ایمانیه در این پیام خاطر نشان کرد : هفدهم مردادماه، در گرامیداشت یاد و خاطره شهید بزرگوار عرصه خبر، شهید محمود صارمی به نام روز خبرنگار نامگذاری شده و همانا متولیان این عرصه، نقش رفیعی در آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه ایفا کرده اند.
در این پیام می خوانیم : خبرنگاران از جمله اقشار همواره در صحنه جامعه هستند که معنابخش مفهوم حقیقی وجدان کاری بوده و با آمیزه ای از علم و هنر، رسالت خود را تحقق بخشیده اند. بی شک تعبیر مقدس ˈ نون والقلمˈ در این عرصه به زیبایی به تجلی نشسته و معرفت و ارزشمندی ترویج آن به اعتلا می رسد و همانا شهادت شهید راه روشنگری، محمود صارمی اقدام شایسته ای بود برای اختصاص یک روز در تقویم جمهوری اسلامی به نام و یاد این بزرگواران و بهانه ای برای یادآوری تجلیل از زحمات شبانه روزی آنان در تمامی عرصه ها.
دکتر ایمانیه در این پیام بیان داشت : خبرنگاران سلامت نیز از جمله نام آوران ارزشمند این حرفه هستند که با حساسیت ویژه نسیت به مقوله سلامت که بی شک محور توسعه و ارتقای هر جامعه ای محسوب می شود، به عنوان پل ارتباطی میان دغدغه و نیازهای مردم و سیاست های متولیان این عرصه، این نقش را به خوبی به انجام رسانیده اند.
در پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز می خوانیم : اصحاب رسانه استان فارس نیز همواره دوشادوش مسئولان بهداشت و درمان استان، در انتقال مشکلات اقصی نقاط این استان کوشا بوده و هر کجا دردمندی بوده، به یاری این دردآشنایان، درمان گشته و ما را در مدیریت سلامت مردمان این مرز و بوم یاری بخشیده اند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز به مناسبت روز ملی خبرنگار پیامی صادر کرد و یاد آور شد : هفدهم مردادماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران، به نامی مزین شده که صاحبان آن همواره تجلی بخش پویایی و روشنگری بوده اند.خبرنگاران با اندیشه ای روشن و پاسداری از حرمت آگاهی بخشی در جامعه، با تلاش های شبانه روزی خود، نقش ارزنده ای در حرکت رو به جلوی جامعه داشته اند و به عنوان زبان گویای اقشار مختلف جامعه، مشکلات و موانع را به چالش کشیده اند.
دکتر رضا زاده تصریح کرد : بی شک تعهد و ایثار ، اساسی ترین دست مایه چنین خدمتی می تواند باشد که همانا خبرنگاران، به آن آراسته بوه اند و این خصیصه در خبرنگاری عرصه سلامت، معنای ویژه ای می یابد.
خبرنگاران سلامت، با دغدغه جامعه سالم و نگاهی موشکافانه به این عرصه، بهداشت و درمان را به عنوان محور پیشرفت و ارتقای جامعه دریافته اند و همدلانه در کنار دست اندرکاران سلامت کشور، گام نهاده اند.
در ادامه این پیام می خوانیم : رایحه خوش بهداشت و درمان، امروز به یاری این بزرگواران در دورافتاده ترین نقاط کشور به مشام می رسد و به راستی که استان فارس در این حوزه، از موهبت بزرگی از حضور پرتلاشان این عرصه برخوردار بوده که آوازه جایگاه علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز را بیش از پیش طنین انداز کرده اند.
خبرنگاران عرصه سلامت استان فارس، لحظه به لحظه همراه با گام های بلندی که در بهداشت و درمان توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز برداشته شده، بوده اند و بی تردید تحقق آرمان های بلند این دانشگاه تاکنون، بدون این یاری اینچنین هموار نمی شد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز یاد آورشد : نمونه بارز این همراهی، در اجرای برنامه پزشک خانواده شهری در استان فارس به عنوان یکی از دو استان پرچمدار آن در کشور بود که قطار آن هم اکنون با سرعت بالایی در ریل پیشرفت به حرکت درآمده است.
در ماه های اخیر نیز اجرای برنامه تحول در نظام سلامت، با همکاری اصحاب رسانه، رنگ و بوی دیگری یافته و بخش از عظیمی از جامعه به روشنی از آن آگاه شده اند.
677



17/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن