تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819653704




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدارس سما به مراکز آموزش مهارت دانش آموزان تبدیل می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس سازمان مدارس دانشگاه آزاد اعلام کرد : مدارس سما به مراکز آموزش مهارت دانش آموزان تبدیل می شوند ساری-ایرنا- رییس سازمان مرکزی مدارس دانشگاه آزاد اسلامی کشور ˈ سما ˈ بر ترویج آموزش مهارت های شغلی به دانش آموزان مدارس وابسته به این سازمان تاکید کرد و گفت : سازمان برای تحقق این امر برنامه ریزی مدونی در مدارس سما پیاده خواهد کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام ˈ احمد قلی زاده ˈ روز پنجشنبه در آیین اختتامیه نهمین جشنواره اختراعات و پژوهش های دانش آموزان سما کشور در قائمشهر افزود : برای جبران کمبود امکانات آزمایشگاهی و کتابخانه ای مدارس سما از امکانات و فضاهای موجود واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استفاده خواهد شد.
وی ادامه داد : به همین منظور کلوپ علمی دانشگاه آزاد اسلامی برای عضویت دانش آموزان پژوهشگر و مخترع تشکیل می شود تا دانش آموزان از طریق عضویت در این کلوپ بتوانند از فضای کتابخانه و آزمایشگاه دانشگاه ها استفاده کنند.
رییس سازمان مدارس دانشگاه آزاد کشور همچنین از تشکیل کمیته پژوهش مدارس سما خبر داد و گفت : دانش آموزان مخترع و مبتکر با عضویت دراین کمیته از فرصت و فضا برای تبادل نظر و بررسی طرح های پژوهشی برخوردار خواهند شد.
وی افزود : حمایت سازمان سما از دانش آموزان مخترع و پژوهشگر در قالب عضویت افراد در این کمیته خواهد بود.
قلی زاده خروجی آینده مدارس سما را افراد ماهر و کاردان وتحویل آنها به جامعه دانست و گفت : امروزه دیگر برای اشتغال و توسعه ، داشتن مدرک ملاک نیست بلکه باید همگام با گرفتن مدرک علمی از نظر کارایی نیز افراد دارای توانمندی باشند.
معاون پژوهش و فن آوری دانشگاه آزاد اسلامی کشور هم در این مراسم بر تبدیل دانشگاه آموزش محور به مجموعه پژوهش محور و کارآفرین تاکید کرد.
ˈ ابراهیم وشاقانی فراهانی ˈ گفت : مدارس سما می توانند در زمینه پرورش دانش آموزان پژوهشگر و تحویل آنها به دانشگاه ها بسیار نقش آفرینی کنند.
نهمین جشنواره اختراعات و پژوهش های دانش آموزان سما کشور از روز گذشته در قائمشهر آغاز شد.ک/2
7329/1654



16/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن