تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820139778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسانه باید در مسیر خدمت به مردم باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رسانه باید در مسیر خدمت به مردم باشد شیراز- ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز گفت: رسانه ها باید در مسیر خدمت به مردم فعالیت کنند زیرا توجه به این مهم موجب تاثیرگذاری و ماندگاری دوچندان کار می شود.


به گزارش ایرنا سرهنگ اسماعیل محبی پور پنجشنبه به مناسبت 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و روز خبرنگار در جمع خبرنگاران بیان کرد: خبرنگاران در روشنگری و هدایت مردم و کشور نقش اساسی دارند که رسالت آنها را سنگین کرده است.
وی افزود: درک شرایط روز جامعه و گام برداشتن در مسیر صحیح از نیازهای امروز جامعه خبر است که باید مورد توجه قرار گیرد.
محبی پور اظهارداشت: ترغیب مردم و مسئولان برای اصلاح امور، ایجاد امید و انگیزه در جامعه، نقد و نظارت منصفانه، اطلاع سانی شفاف و دقیق و حفظ حرمت افکار عمومی از ویژگی های خبرنگاران است.
وی با بیان اینکه امروز مردم عدالت و آزادی خواه جهان تشنه مفاهیم اسلام و انقلاب اسلامی هستند اضافه کرد: در عصر کنونی رسانه مهمترین و اثرگذارترین ابزار برای معرفی و صدور دین اسلام و انقلاب اسلامی به مردم جهان است که فعالان رسانه باید نقش خود را به خوبی در این بخش ایفا کنند.
محبی پور ادامه داد: دشمنان در جنگ نرم با هدف ایجاد تردید و ناامیدی به دنبال ضربه زدن به کشور ما هستند که رسانه ها با بیان حقایق باید روح امید و انگیزه را در جامعه ترویج کنند زیرا هرجا خبرنگاران اسلامی و ملی باشند فضای دشمنی و کینه توزی نخواهد بود.
وی عنوان کرد: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین مردم و حکومت ها است که در صورت ایجاد تفرقه منافع ملی کشورها در خطر است لذا رسانه ها به عنوان چشم و زبان مردم باید در بخش منافع ملی ملت ها هوشیارانه و در راستای وحدت ملی عمل کنند.
محبی پور گفت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دنبال حفظ و انسجام ملی است که در این زمینه رسانه ها می توانند نقش مهمی داشته باشند.
وی محور فعالیت های امسال سپاه ناحیه ثارالله شیراز را استمرار و تقویت اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی، اجرای طرح ها و اردوهای جهادی، برگزاری اردوی راهیان نور، توجه به مناسبت های انقلابی و اجرای برنامه های توجیهی، ایجابی و آسیب شناسی ماهواره با عنوان ˈ دجال وارهˈ برای اقشار مختلف عنوان کرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز نیز گفت: رسانه ها وظائف خطیری بر عهده دارند که به عنوان زبان گویای مردم باید بیان کننده حقایق و مطالبات عمومی و مردمی باشند.
شعبان اسماعیلی با اشاهر به جایگاه خبرنگاران و رسانه ها در افکار عمومی افزود: امروز حضور به موقع و احساس مسئولیت خبرنگاران و رسانه ها موجب شده چهره منفور اسراییل برای مردم جهان شناخته شود.
در این آیین به مناسبت روز خبرنگار، از خبرنگاران تجلیل شد.ک/2
7382/ 675



16/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن