تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813253381




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار: ورودی و خروجی شهر ایلام زیبنده مرکز استان نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار: ورودی و خروجی شهر ایلام زیبنده مرکز استان نیست ایلام- ایرنا- استاندار ایلام تأکید کرد: ورودی ها و خروجی های شهر ایلام زیبنده مرکز استان نیست و بایستی هرچه سریعتر ساماندهی شوند.


به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری استانداری، «محمدرضا مروارید» در بازدید از طرح های در دست اجرای شهرداری ایلام اظهار کرد: طرح هایی همچون ساماندهی ورودی ها و خروجی های شهر ایلام، اجرای توقفگاه طبقاتی و انتقال صنوف آلاینده به خارج از شهر ایلام بایستی هر چه سریع تر به انجام برسند.
وی با اشاره به لزوم ساماندهی صنوف آلاینده شهر ایلام و خروج این اصناف به محدوده شهر افزود: معضل شهر ایلام این است که صنوف عمده آن باید از شهر خارج شوند و نمایشگاه های اتومبیل و صنایع مزاحم و میدان میوه و تره بار هم باید از شهر خارج شوند.
شهردار ایلام نیز در جریان این بازدید با اشاره به راه اندازی پل روگذر شهید رضایی نژاد ایلام گفت: با بهره برداری از این طرح بخش عمده ای از مشکلات ترافیکی شهر ایلام از جمله تقاطع جاده مهران به سمت بلوار آزادی مرتفع می شود.
«حبیب الله منصورپور» با بیان اینکه این طرح به طول 600 متر و در زمینی به گستره 10 هزار متر مربع احداث شده است، یاداور شد: امیدواریم بتوانیم با اجرای مرحله نهایی این طرح بلوار آزادی را به آرامستان بهشت رضا وصل کنیم. ک/1
540



16/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن