تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه دیدید که مردی باکی ندارد که چه می گوید و چه درباره اش گفته می شود،چنین ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805130624




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس: ریشه های بالنده اقتدار معنوی جامعه در فرهنگ شهادت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مجلس: ریشه های بالنده اقتدار معنوی جامعه در فرهنگ شهادت است اراک - ایرنا - نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: ریشه های بالنده اقتدار معنوی نظام جمهوری اسلامی در فرهنگ ایثار و شهادت نهفته است.


ˈعباس رجاییˈ شامگاه چهارشنبه در یادواره 54 شهید گلگون کفن شرکت آلومینیوم ایران در اراک افزود: میزان در جامعه امروز ما شهادت و شهادت طلبی است و رفتار و الگوی جوانان این مرز و بوم باید با فرهنگ شهادت همخوانی داشته باشد.
وی ادامه داد: اگر حزب الله و ایثارگر این مملکت و افراد مومن و انقلابی قربانی سیاست بازی شدند باید بدانیم که راه را اشتباه پیموده ایم.
رجایی گفت: روحیه مطالبه گر خانواده ایثارگران و شهدای انقلاب درمقابل رویدادهای این کشور و خاورمیانه ظرفیتی مهم برای نظام جمهوری اسلامی است و جامعه ایثارگری باید همواره نگاه نقادانه و دلسوزانه خود را در حمایت و اجرای برنامه در کنار خدمات مسوولان داشته باشد.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: شهدا فاصله خاک تا افلاک را با نثار خون پاک خود پیمودند و امروز امنیت و استقلال این آب و خاک مدیون جان برکفان هشت سال دفاع مقدس است.
رجایی گفت: اگر روزی در کشور احساس ضعف و ناامیدی کردیم بدانیم که از راه و یاد شهدا و ایثارگران این خطه و آب و خاک فاصله گرفته ایم.
استاندار استان مرکزی نیز در این آیین گفت: تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تنها راه ایستادگی در مقابل دشمنان نظام و این راه لبیک و اتصال به اهداف و آرمانهای شهیدان است.
ˈمحمدحسین مقیمیˈ افزود: سیاست دشمن خدشه وارد کردن به اقتصاد و اختلال در رونق تولید و افزایش سرمایه های اقتصادی است و می طلبد با هوشیاری با فرهنگ ایثارگری در برابر این تهدید مقتدرانه بایستیم.
وی اضافه کرد: توسعه شرکتهای دانش بنیان و تعامل بیشتر صنعت و دانشگاه نیز از راهکارهای رونق صنعت کشور است.
استاندار استان مرکزی با یادآوری نقش سازنده صنایع و کارگران در دفاع مقدس گفت: صنعتگران و کارگران کشورمان همگام با دیگر رزمندگان با تلاش در سنگر صنعت و تولید به کشور کمک کردند که ساخت نخستین گلوله های خمپاره در اراک در همین راستا بود.
مقیمی بیان کرد: بازسازی و بهسازی واحدهای صنعتی آسیب دیده از تجاوز دشمن، بر زبونی وناتوانی بیشتر متجاوزان بعثی می افزود که ایرالکو در این مسیر پیشتاز بود.
وی افزود: شهرستان اراک 816 شهید کارگری را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده و امروز تکریم و پاسداشت خانواده های این عزیزان وظیفه همه مسوولان و دلسوزان نظام است.
مدیرعامل شرکت آلومینیوم سازی ایران نیز در این آیین گفت: شهدا تجلی خودباوری و غرور ملی و مظهر اقتدار و بالندگی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.
ˈحمید رضا بادکوبه ایˈ افزود: عظمت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون ایثار جان برکفانی است که از مال و جان خود گذشتند.
وی ادامه داد: امنیت امروز ایران اسلامی به برکت خون پاک شهدای انقلاب است که با اهدای جان پاک خود از مرزهای این آب و خاک دفاع کردند.
وی درخصوص طرحهای در دست اقدام ایرالکو نیز گفت: ایجاد طرحهای توسعه ای در ایرالکو از جمله اتوماسیون جدید کارگاههای احیا و آغاز عملیات اجرایی آند سازی خیرآباد با ظرفیت تولید 110 هزار تن آلومینیوم در سال در دستور کار این شرکت است.
یکی از فرماندهان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی نیزدر این آیین گفت: ایرالکو در دوران دفاع مقدس در ساخت هواپیماهای آذرخش و صاعقه همکاری درخور تحسینی داشت.
ˈامیر سرتیپ خلبان حسین چیت فروشˈ افزود: امروز هر چه داریم از برکت و مجاهدت خون شهدای والا مقام دوران دفاع مقدس است.
وی گفت: دشمن با آگاهی از جایگاه فرهنگ شهادت این حوزه را نشانه رفته است و باید با فرهنگ سازی مناسب و حفظ دستاوردهای ارزشمند دوران جنگ تحمیلی در مقابل آنها ایستادگی کنیم.
امیر سرتیپ چیت فروش با برشمردن ویژگیهای اخلاقی و علمی شهید عباس بابایی ادامه داد: شهید بابایی اسوه مقاومت و خستگی ناپذیری بود که با مجاهدت های علمی و فنی خود در دوران جنگ ضربات جبران ناپذیری به دشمن بعثی وارد کرد.
دشمن بعثی پنجم مرداد سال 65 با بمباران کارخانه ایرالکو تعدادی از کارگران این واحد بزرگ تولیدی را شهید کرد.ک/2
7112/559/ 684



16/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن