تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820079418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وجود 3 برابر نيروي مازاد انساني در شهرداري ها/ لايحه درآمد پايدار شهرداري ها به مجلس ارائه مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ مرداد ۱۳۹۳ (۱۰:۲۲ق.ظ)
وجود 3 برابر نيروي مازاد انساني در شهرداري ها/ لايحه درآمد پايدار شهرداري ها به مجلس ارائه مي شود رئيس سازمان شهرداري ها و دهياري هاي کشور با اشاره به وجود نيروي انساني مازاد در شهرداري ها گفت: هم اکنون شاهد هستيم که شهرداري هاي سراسر کشور 3 برابر نياز واقعي خود نيروي انساني دارند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، هوشنگ خندان دل، در هفتمين اجلاس عمومي شوراي عالي استان ها با بيان اين مطلب تصريح کرد: اعتماد عمومي بزرگترين سرمايه شهرداري هاي سراسر کشور است و مسوولان اين نهاد در سراسر کشور نبايد اقدامي کنند که اين اعتماد خدشه دار شود.
وي افزود: اگر در شهري شاهد بي اعتمادي مردم به نهاد شهرداري باشيم مهمترين عامل که مي تواند نقش اساسي در سرعت دادن به مديريت محلي باشد از ميان خواهد رفت.
معاون عمراني و امور توسعه شهري وزارت کشور با اشاره به اهميت موضوع شفافيت اداري در شهرداري ها خاطرنشان کرد: حساب اداري امروز در تمامي جوامع به عنوان يک اصل مهم مورد توجه است و افراد حاضر در شهرداري ها نيز بايد به موضوع شفافيت اداري و مالي اهميت دهند.
وي تاکيد کرد: يکي از اصلي ترين موضوعاتي که اعتماد عمومي شهروندان به شهرداري ها را خدشه دار مي کند شفاف نبودن وضعيت مالي شهرداري ها و يا فساد مالي در اين نهادها است.
رئيس سازمان شهرداري ها و دهياري هاي کشور توجه به محيط زيست را يکي از مهم ترين موضوعاتي دانست که شهرداري ها بايد به آن توجه ويژه اي داشته باشند.
وي افزود: در حوزه محيط زيست مسائلي از قبيل دفن پسماندها، بايد مورد توجه قرار گيرد و اين طور نباشد که شهرداري ها براي دفع پسماند به مناطق پيراموني شهرها رفته و سبب آلودگي آبهاي زيرزميني شوند.
خندان دل مساله حاشيه نشيني و بافت هاي فرسوده شهري را يکي از معضلات پيش روي شهرداري دانست و اذعان کرد: در حال حاضر شاهد هستيم که اکثر شهرهاي کشور با معضل حاشيه نشيني مواجه هستند و اگر قرار است براي اين مشکل چاره انديشي شود بايد تمام نهادها براي رفع آن دست به کار شوند.
معاون عمراني و امور توسعه شهري وزارت کشور از ارائه لايحه درآمد پايدار شهرداري ها به مجلس خبر داد و گفت: لايحه درآمد پايدار شهرداري ها تکميل و ابتدا به دولت تقديم شد و اکنون مراحل بررسي آن در کميسيون خاص کلانشهرهاي دولت در حال پيگيري است و اين لايحه به زودي تقديم مجلس خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن