تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820626437




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از جامعه رسانه ای جهان عقب هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرخانه مطبوعات اصفهان: از جامعه رسانه ای جهان عقب هستیم اصفهان- ایرنا- مدیرخانه مطبوعات و خبرنگاران اصفهان گفت: ما از جامعه رسانه ای جهانی عقب هستیم و راه نرفته زیادی در پیش داریم.


به گزارش ایرنا، منصور گلناری چهارشنبه شب در آیین اختتامیه نهمین جشنواره مطبوعات و نمایندگی خبرگزاری های داخلی استان اصفهان افزود: امیدواریم در دولت فعلی اقدامات خوبی در راستای بهبود اوضاع مطبوعات و رسانه ها صورت گیرد.
وی با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خانه های مطبوعات را مانند خمیر مجسمه سازی نبیند، اظهار کرد: رفع مشکلات باید از ریشه اصلی آن یعنی قانون مطبوعات آغاز شده و به پیش رود.
وی همچنین تشکل های صنفی را بهترین عامل در حل مشکلات موجود دانست.
مدیرخانه مطبوعات و خبرنگاران اصفهان درخصوص نمایشگاه جانبی نهمین جشنواره مطبوعات استان نیز گفت: مکان نمایشگاه مناسب نبود اما شان، چیزی است که ما می سازیم نه آنچه که در خیال می پرورانیم.
گلناری بیان کرد: جشنواره نهم و نمایشگاه مطبوعات امسال زیبایی ها و نازیبایی هایی داشت اما زیباتر بود که همکاران ما استقبال بیشتری می کردند.
وی در پایان از تمام دست اندرکاران و عوامل برگزاری این جشنواره و نمایشگاه تشکر کرد.
همچنین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در این مراسم گفت: نهمین جشنواره مطبوعات اصفهان کیفیت مطلوبی داشت و عمق محتوا و کیفیت رسانه ها در آثار مشهود بود.
حجت الاسلام محمد قطبی افزود: نظام مندی و قاعده مندی رسانه ها و مطبوعات، شکوفایی آن را در کشور رقم خواهد زد.
وی ماموریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را ایجاد بستر رقابت میان رسانه ها برشمرد و بیان کرد: در برگزاری جشنواره های مطبوعاتی تفاوت ها و رتبه های رسانه های مختلف تعیین می شود.
وی همچنین محتوا و متن را اصالت اصلی رسانه ها دانست و عنوان کرد: هویت نمایشگاه مطبوعات به اصل رسانه های شرکت کننده است.
پ / 7131/ 546



16/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن