تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821242713




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نایب رییس مجلس: دانش از ایمان و عقیده جدا نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نایب رییس مجلس: دانش از ایمان و عقیده جدا نیست تهران- ایرنا- نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: دانش از ایمان و عقیده جدا نیست و مردم انتظار دارند که نهادهای علمی، به ارزش های انقلاب توجه ویژه ای داشته باشند.


به گزارش خبرنگار علمی ایرنا،حجت الاسلام والمسلمین حسن ابوترابی فرد شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت سالروز سی و چهارمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی در پژوهشگاه رویان اظهار کرد: در فرهنگ اسلامی، دانش از ایمان و عقیده جدا نیست و تنها راه رسیدن به حقیقت کسب ایمان و معرفت در کنار کسب دانش است.
وی افزود: جهاد دانشگاهی اولویت اصول و موازین اسلامی در عرصه تولید دانش، تبدیل دانش به فناوری و تجاری سازی علم در کشور است.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی یکی از نهادهای مدیریتی نظام خلق ثروت از دانش و دستیابی به مرزهای علم است،توضیح داد: جهاد دانشگاهی یکی از نهادهایی است که ایران در زمینه تولید علم در کنار فرهنگ غنی اسلامی به آن دل بسته است.
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد یادآور شد:نگاه ویژه رهبری به جهاد دانشگاهی است که در آن علم، عقیده، ایمان و ارزش های اسلامی و انقلابی همزمان رشد کرده است.
وی تاکید کرد: در نظام جمهوری اسلامی مردم انتظار ندارند نهادهای علمی به ارزش های انقلاب بی توجه باشند.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی توضیح داد: همت و عزم جهادی موجب شده جهاد دانشگاهی در فراز و نشیب های بسیار، رنگ نبازد.
حجت الاسلام ابوترابی فرد با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان ˈاقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ گفت: جهاد دانشگاهی یک نهاد نیست بلکه یک فرهنگ است؛ پس باید ببینیم در سال جاری در جهاد دانشگاهی چه تعداد فرهنگ می توانیم خلق کنیم.
وی یادآور شد: با توجه به شرایط کنونی، جامعه ما نیازمند نهادها و مجموعه هایی است که از نظر کاربردی و فرهنگ کار مانند جهاد دانشگاهی عمل کنند و مانند این نهاد در زمینه پاسخگویی به نیازهای کشور گام بردارند.
مراسم گرامیداشت سی و چهارمین سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی شامگاه چهارشنبه با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، حجت السلام حسن ابوترابی فرد نایب رییس مجلس شورای اسلامی و حمید رضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی و پژوهشگران و جهادگران برتر جهاد دانشگاهی در پژوهشگاه رویان برگزار شد.
شبک**9190**1983 ** 1917



15/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن