تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805549317




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار خراسان رضوی: پروژه راه آهن مشهد - گلستان آماده اجرا است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار خراسان رضوی: پروژه راه آهن مشهد - گلستان آماده اجرا است مشهد - ایرنا - استاندار خراسان رضوی گفت: مباحث مربوط به اجرای راه آهن مشهد - گلستان همچون تایید فاینانس و ترک تشریفات آن انجام شده و عملیات اجرایی این پروژه بطور جدی شروع می شود.


ˈعلیرضا رشیدیانˈ عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مقدمات شروع عملیات اجرایی راه آهن مشهد - گلستان تمام شده چنانکه فاینانس مربوط به این پروژه تایید و بحث ترک تشریفات آن هم به انجام رسیده است و به زودی عملیات آن آغاز می شود.
وی در ادامه پیرامون قطار شهری مشهد - گلبهار هم گفت: هم اینک عملیات اجرایی10 کیلومتر دوم این مسیر شروع شده که امیدواریم سریعتر به سرانجام برسد.
استاندار خراسان رضوی در مورد راه آهن مشهد - تهران هم گفت: ارتقا مسیر ریلی فعلی به خط برقی مصوب شده و با انجام آن زمان سفر در این مسیر از 12 به شش ساعت کاهش می یابد که لازمه آن انجام اصلاحاتی در طول این مسیر و افزودن امکانات برقی، تامین ترنها و واگنهای مورد نیاز است.
وی ادامه داد: امیدواریم با توجه به مصوبه مربوطه سریعتر این کار نیز انجام شود.
او با اشاره به قطار سریع السیر مشهد - تهران هم اظهارداشت: از مدتها قبل بحث این موضوع مطرح بوده و مذاکرات اولیه آن با یک شرکت خارجی شرقی انجام شد لذا مسوولان این شرکت برای امضا و انجام امور خود به کشورشان بازگشته اما هنوز نتیجه ای به ما اعلام نشده است.
استاندار خراسان رضوی گفت: به هر حال این قطار به عنوان مطالبه ما البته نه برای امروز بلکه برای افق چشم انداز مشهد است که پیش بینی می شود 40 تا 50 میلیون زائر داشته باشد، از جمله ضرورتها است که آن را دنبال می کنیم.
رشیدیان در حوزه جاده ای هم با اشاره به آزادراه حرم تا حرم که به صورت قطعه بندی در حال پیگیری است اظهارداشت: از وزیر راه درخواست کردیم بخشی از این آزادراه را که در فاصله مشهد - نیشابور است در حوزه آزادراه باغچه در اولویت اجرا قرار گیرد که امیدواریم سریعتر مصوبه آن را داشته باشیم و کار را شروع کنیم.
وی افزود: در ارتباط با مسیرهای دیگر جاده ای هم مسوولان اداره کل راه و شهرسازی استان نشستی را با مسوولان وزارت راه و شهرسازی داشتند که مصوبات خوبی هم دربر داشت.
او گفت: امیدواریم این مصوبات در جهت افزایش آزادراهها و اتوبانهای مورد نیاز برای بهبود حمل و نقل استان خراسان رضوی محقق شود.
رشیدیان در ادامه همچنین اظهارداشت: علاوه بر بحث زیارتی مسائل صادراتی را هم در سفر اخیر وزیر صنعت، معدن و تجارت پیگیری کردیم، در بحث مشارکت برای بهبود وثیقه جاده ای در خواف برای صادرات مواد معدنی و محصولاتی که مورد نیاز است و امیدواریم جاده ها در این مسیر هم بهبود یابد.
وی در خصوص موضوع اشباع ایستگاه راه آهن مشهد نیز به عنوان یکی دیگر از مباحث مهم در حوزه حمل و نقلی گفت: پارسال 13 میلیون و 700 هزار مسافر به صورت رفت و برگشت از مسیر ریلی خراسان رضوی استفاده کرده اند لذا موضوع ساخت ایستگاه دوم در مشهد جزو مباحث مطالعاتی جدی است.
او افزود: اما در کنار ایستگاه فعلی بحث صادرات زیر یک سقف را داریم که از موضوعات موفق در این حوزه بوده است و فعلا نمی خواهیم این مقوله را بهم بریزیم تا زمانی که بحث ایستگاه دوم ضرورت یابد.
استاندار خراسان رضوی توضیح داد: در بحثهای مطالعاتی با وزارت راه و شهرسازی در حال مذاکره هستیم ضمن آنکه ایستگاه دوم مشهد را می توان با توجه به حجم ترافیک میدان راه آهن این هر در جای دیگری ساخت که با این امر عملا مشکل ترافیک در این محدوده نیز بهبود می یابد.
وی با اشاره به موضوع جا به جایی فرودگاه مشهد نیز گفت : وزیر راه و شهرسازی بر حفظ فرودگاه موجود با توجه به سرمایه گذاریهای انجام شده تاکید دارد اما باید برای شرایط آینده که لازمه توسعه شهر مشهد و خراسان رضوی است موضوع ایجاد فرودگاه جدید را پیگیری کنیم.
وی ادامه داد: سه نقطه برای این فرودگاه در نظر گرفته شده و بر روی یکی از آنها بر اساس کارشناسی انجام شده اجماع نظر بیشتر است که باید در یک روند بلندمدت به آن فکر و در این خصوص برنامه ریزی شود.
2713/660



15/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن