تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815490634




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سهیلا جلودارزاده: نگاه دولت به مردم نگاه سیاسی امنیتی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: سهیلا جلودارزاده: نگاه دولت به مردم نگاه سیاسی امنیتی نیست
جلودارزاده در ارزیابی کارنامه دولت در حوزه سیاست داخلی تصریح کرد: برنامه دولت این است که در سیاست داخلی به رقابت های مثبت و سازنده بسترسازی کند. در مراسم افطار دولت هم رئیس جمهور به این مسئله تاکید کردند.
آفتاب- سرویس سیاسی: عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار در ارزیابی عملکرد یک ساله دولت در حوزه های متعدد فرهنگی، اقتصاد و سیاست گفت: در یک سال گذشته تحولات چشمگیری در بخش های متعدد داشتیم.


سهیلا جلودارزاده در گفت وگو با «آفتاب» گفت: در حوزه فرهنگ مهمترین اتفاقی که افتاده این هست که دولت توانسته به شعار اعتدال گرایی خود جامعه عمل بپوشاند. در دولت قبلی فرهنگ ایرانی در مقابل فرهنگ اسلامی قرار گرفته بود. جشن ها و نمادهای فرهنگ ایرانی به نمادهای اعتراض به حاکمیت ، اصل نظام و فرهنگ اسلامی و ابزار مخالفت تبدیل شده بود. اما امروزه در دولت یازدهم بین این دو فرهنگ تعامل، همگرایی و هم دلی برقرار شده است. حوزه فرهنگ ایرانی و اسلامی با هم آشتی کرده و از افراط و تفریط و تقابل پرهیز می شود.


وی ادامه داد: دیگر آیین های ایرانی مورد خشم و غصب قرار نمی گیرد و این به نظر من مهمترین کاری است که دولت در حوزه فرهنگ انجام داده است.


جلودارزاده گفت: در حوزه فرهنگ رشد تولید ادبیات مکتوب، آثای منتشر شده هنرمندان و نویسندگان، فضای کار روزنامه نگاران و تنوع نسبی مطبوعات، اهالی فرهنگ و هنر و... نشان می دهد که فضا در حوزه فرهنگ به سمت رشد و شکوفایی می رود.


جلودارزاده در ارزیابی کارنامه دولت در حوزه سیاست داخلی تصریح کرد: برنامه دولت این است که در سیاست داخلی به رقابت‌های مثبت و سازنده بسترسازی کند. در مراسم افطار دولت هم رئیس جمهور به این مسئله تاکید کردند.


وی با بیان اینکه دولت بنای حذف نیروها را ندارد و این بسیار ارزشمند است ،گفت:صحبت های وزیر اطلاعات مبنای ارزیابی سیاست داخلی دولت است. ایشان تاکید دارند که تهدیدها و دامنه تهدید را باید از داخل به خارج برد و این نشان می دهد که دولت آزادی شهروندان و حقوق انها را به رسمیت می شناسد و نگاه دولت به مردم نگاه سیاسی امنیتی نیست.


وی گفت: البته جای کار زیادی در همه مسائل وجود دارد و این فرصت یکساله فرصت اندکی برای ارزیابی همه برنامه ها و شعارهای وعده شده از طرف دولت است.


وی درباره آسیب پذیری حوزه اقتصادی افزود: در دولت گذشته شرایط اقتصادی، تورم، رکود ، بیکاری و ورشکستگی اقتصادی کشور وضعیت بسیار بدی بود. الان دولت توانسته تورم را مهار کندو برای جلوگیری از رکود برنامه ریزی کند.


به گفته جلودارزاده بخشی از درآمد نفت به تولید و حوزه صنعت اختصاص داده شده ،اعتماد سرمایه گذاران و کارآفرینان جلب شده  و این واقعا ارزشمند است.


جلودارزاده تاکید کرد: من فکر می کنم واقعا جا دارد که از مردم و مسئولان و دولت در این یکسال تشکر شود و البته تشکر اصلی از مردم باید صورت بگیرد که تمام مشکلات را در این یکسال تحمل کردند و امیدوار هستیم که در سال آینده دولت هرچه بیشتر بتواند به برنامه های خود عمل کند و بتواند از این مرحله خطیر و حساس عبور کند. 




تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن