تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819258873




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توطئه‌کنندگان عربی-غربی بدانند حماس باقی خواهد ماند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: توطئه‌کنندگان عربی-غربی بدانند حماس باقی خواهد ماند
کد خبر: ۴۲۱۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶ - 06 August 2014


ولید جنبلاط از سیاستمداران لبنان، هدف جنگ غزه را به زانو در آوردن ملت فلسطین دانست و گفت توطئه‌کنندگان علیه «حماس» بدانند که حماس باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری فارس، «ولید جنبلاط» رئیس حزب «سوسیال ترقی‌خواه» و رهبر دروزی‌های لبنان، جنگ غزه را مرتبط با کل مسئله فلسطین دانست و ابراز عقیده کرد که توطئه‌ای عربی-بین‌المللی علیه فلسطین، غزه و حماس در جریان است.

جنبلاط به روزنامه السفیر گفت که «عنوان جنگ غزه، بی‌شک فلسطین است. غزه مقابل  آتشباری اسرائیل رها شده است چون توطئه‌ای عربی-بین‌المللی در جریان است تا ملت فلسطین را به زانو در آورد.. اما هر کس که علیه حماس توطئه میکند بداند که حماس باقی خواهد ماند.

السفیر نوشت: از نظر جنبلاط که از فضای دیپلماتیک [منطقه] مطلع است،‌ هیچ ربطی میان جنگ غزه و مذاکراتی که با ایران در جریان است، نیست و این حرف که جنگ غزه واکنشی به قطع راه کمکرسانی به حزب الله است، درست نیست.

السفیر نوشت: جنبلاط معتقد است که «اسرائیلی‌ها جنگ غزه را به راه انداختند تا طرح دولت وحدت ملی فلسطین را نابود کنند.. اسرائیل امروز از گرایش‌های راستگرایانه به فوق‌العاده راستگرایانه در حرکت است و رئیس بعدی [رژیم صهیونیستی] بسیار بدتر از رئیس کنونی [یعنی شیمون پرز] است زیرا جامعه اسرائیلی از راست به راست مطلق در حال حرکت است.

السفیر با اعلام این خبر که جنبلاط خود را برای سفر به مصر آماده می‌کند، افزود: جنبلاط از «موضع بسته اعراب درباره غزه» ابراز تأسف کرد. از نظر او آرمان فلسطین باید اهرم فشار در دست مصر باشد. «منطق تاریخی موقعیت غزه این انتظار از مصر را ایجاد می‌کند که از حماس استفاده کند زیرا حماس فراتر از یک اختلاف با اخوان المسلمین است [اخوانی که حماس با آن رابطه خوبی دارد]  و حماس قبل از اینکه حماس باشد، فلسطین است.

جنبلاط همچنین از آندسته از دولت‌های عربی که قطع ارتباط کمکرسانی به حزب الله از طریق عراق را مایه خوشحالی خود میدانند انتقاد کرد و گفت: کسانی که دارای حساب و کتاب‌های سخیفی هستند و برای قطع مسیر کمکرسانی بین عراق و حزب الله هلهله می‌کنند، باید به این سوال پاسخ دهند که به جایش چه می‌خواهند بگذارند؟ خلافت داعش را؟ این گروهک تروریستی که برخی ساده‌لوحان از دیدنش خوشحال می‌شوند؟











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن