تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819282683




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اورا: منچستر هميشه در قلبم باقي خواهد ماند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اورا: منچستر هميشه در قلبم باقي خواهد ماند
پاتريس اورا پس از جدايي از منچستريونايتد و پيوستن به يوونتوس گفت: منچستر هميشه در قلب من باقي خواهد ماند.

باشگاه يوونتوس به صورت رسمي اعلام کرد پاتريس اورا را با قرارادي دو ساله به ارزش 1.9 ميليون يورو به خدمت گرفته است. اين مدافع 33 ساله پس از هشت سال حضور در منچستريونايتد از اين تيم جدا شد تا تجربه‌اي جديد را زيرنظر آلگري در يوونتوس داشته باشد.

اورا با انتشار بيانيه‌اي در سايت رسمي منچستريونايتد گفت: پس از کلي فکر کردن به اين نتيجه رسيدم که حالا زمان مناسبي براي جدايي از منچستريونايتد است. اين بزرگترين تصميم کل دوران حرفه‌اي‌ام است و بايد بگويم که اين باشگاه در قلبم جاي دارد و هميشه در قلبم باقي خواهد ماند.

وي افزود: ملحق شدن و بازي کردن براي منچستريونايتد براي من يک امتياز بود. رويايي که تحقق يافت و دوران بازيگري‌ام با اين تيم خيلي خاطره‌انگيز بود. با وجود لحظات خوب و بد ما هميشه متحد بوديم و وفادار باقي مانديم. هميشه به شما گفته بودم که ما فقط به منچستريونايتد ملحق نشده‌ايم بلکه به خانواده‌اي بزرگ پيوسته‌ايم و سنت‌هاي اين باشگاه هم همچنان ادامه خواهد داشت.

مدافع تيم ملي فرانسه تصريح کرد: باشگاه منچستريونايتد به تاريخ پيوسته و از اينکه جزيي از اين باشگاه بودم احساس خيلي خوبي دارم. در طول 9 سال گذشته با افراد زيادي آشنا شدم و کار کردم که خيلي از آنها براي هميشه دوست من باقي خواهند ماند. مايلم از تمامي اعضاي باشگاه، هم‌تيمي‌هايم و مربيان به خصوص اعضاي کادرفني که هر روز تمرين ما را در زمين کرينگتون تبديل به روز خاصي کردند، تشکر کنم.

اورا عنوان کرد: يک تشکر ويژه هم از سرالکس فرگوسن دارم به خاطر ممکن کردن غيرممکن‌ها، براي اينکه به من فرصت کاپيتاني منچستريونايتد را داد، کسي که از اسطوره‌هاي منچستريونايتد الهام مي‌گرفت و به ما فهماند که کسي بزرگتر از باشگاه منچستريونايتد نيست.

مدافع جديد يوونتوس اظهار داشت: بزرگترين تشکرم هم از هواداران منچستريونايتد است. اوقات شگفت‌انگيزي با هم داشتيم، تمامي جام‌هاي قهرماني را با هم بالاي سر برديم و آن شب‌مان در مسکو هميشه در خاطرمان خواهد ماند. هر باري که پيراهن منچستر را بر تن مي‌کردم مي‌دانستم که براي يک نشان و يک باشگاه خيلي خاصي بازي مي‌کنم. شور و اشتياق من به منچستريونايتد همچنان به قوت خود باقي است و مي‌دانم که شما رفقا از موفقيت‌هاي بيشتر در فصل‌هاي پيش‌رو لذت خواهيد برد.

اورا همچنين پس از پيوستن به جمع قهرمان سري A ايتاليا به شبکه تلويزيوني «اسکاي اسپورت» گفت: پيوستنم به يوونتوس در اين مقطع از دوران حرفه‌اي‌ام تصميم درستي بود گه گرفتم پس مي‌توانم خودم را به چالش بکشم و تلاش مي‌کنم تا پيشرفت کنم.

مدافع 33 ساله بيانکونري ادامه داد: يوونتوس باشگاه بزرگي است. بي‌صبرانه منتظر حضور در تمرينات اين تيم هستم و مي‌خواهم سهمي در موفقيت‌هاي اين تيم داشته باشم و جزيي از تاريخ اين باشگاه شوم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

سه شنبه 1393/04/31 10:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن